نوشته شده توسط : elham

اماکن دیدنی دبی

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . اماکن دیدنی بسیاری در این مکان برای تماشای مسافرین تور دبی وجود دارد.از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست هایتور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است کهاز دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه بسیار خاطره انگیز باشد.

 

 

یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی تور دبی 94 خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد .بازدید از این اثر تاریخی را در تور دبی از دست ندهید. بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود برای تماشای مسافرین تور دبی جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای مسافران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد

 

هتل مینو مشهد که به تازگی تاسیس شده با مزیت قرار گرفتن در نزدیکی حرم مطهر و دسترسی سریع و آسان به مرکز شهر و بازار رضا و فرودگاه افتتاح گردیده است. هتل مینو دارای 96 اتاق, شامل 6 سوئیت رویال دو اتاق خوابه ,  12 سوئیت یک اتاق خوابه و 24 اتاق کانکت سه نفره و 54 اتاق دو نفره و سه نفره با تجهیزات کامل دارای سرویس بهداشتی , فرنگی , ایرانی , صندوق امانات اختصاصی در اتاق, ویدئو مرکزی , اینترنت و سیستم قفل کامپیوتری و پاور سوئیچ و امکان استفاده از سیستم وایرلس لابی هتل برای مسافران تور مشهد آبان 94 می باشد.هتل مینو مشهد با داشتن رستورانی با تنوع غذایی منوی انتخابی به صورت ناهار به صورت چلو کوبیده  , چلو جوجه , چلو ماهی , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت روز و در روزهای جمعه چلو خورشت فسنجان و استانبولی و شام به صورت خوراک کوبیده , شنیسل مرغ , رولت گوشت , خوراک جوجه , خوراک ماهی , مرغ سوخاری مورد استقبال مسافران تور مشهد می باشد. در رستوران صبحانه سوپ , سالاد و نوشیدنی به صورت بوفه آزاد می باشد.

 

 

هتل الغدیر مشهد واقع در چهار راه شهدا مشهد یکی از هتل های 4 ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد. منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس و منوی انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس برای گردشگران تور مشهد مهر 94 گزینه ای مناسب می باشد.هتل الغدیر مشهد دارای 289 باب اتاق به صورت 119 اتاق دوتخته دابل و توین، 131 اتاق سه تخته تریپل، 23 سوئیت و 16 دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به موکت ، تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلوزیون با 6 کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام ، کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. هتل الغدیر مشهد مجهز به  اتاق دو تخته , اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان دو خوابه پنج نفره می باشد.

از دیگر امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و زیبا, صبحانه خوری به صورت بوفه با ظرفیت 1000 نفر , امکان تماس تلفنی داخلی و بین المللی در اتاق, تاکسی اختصاصی هتل, آسانسور های ششگانه سریع, پذیرش 24 ساعته,  کافی شاپ 24 ساعته, اینترنت بیسیم رایگان در محیط لابی, سونا خشک، بخار، حوضچه آب سرد و جکوزی, کافی نت برای دسترسی به اینترنت, گیم نت برای سرگرمی کودکان, امکانات فکس و بیزینس سنتر, بازار الغدیر، مجموعه ای از فروشگاه های معتبر, دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر, دستگاه خودپرداز شتاب در داخل لابی . همچنین این هتل دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف در مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اماکن تفریحی در مشهد

مجموعه سرزمین عجایب مشهد در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در خرداد ماه سال 1386 در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید. این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری سپاد واقع در خیابان خیام شمالی مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که در دو طبقه دایر است.استفاده از این مجموعه گردشگری در تور مشهد پاییز 94 سرشار از لذت می باشد. در این مجموعه تعداد 10 دستگاه اصلی و بیش از یکصد بازی رایانه ای و جایزه ای گنجانده شده است که با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب توسط شرکت های خارجی راه اندازی شده است.این مجموعه تفریحی از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد.

 

 

 

 

مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد 94 بارگاه ملکوتی امام رضا فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

 

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

روستاهای معروف در اطراف مشهد

 

روستای دهبار مشهد منطقه ای بسیار زیبا و سرسبز در حومه شهرستان مشهدمقدس به فاصله 14 کیلومتر از شهر طرقبه در دامنه رشته کوههای بینالود قرار گرفته است. طبیعتی زیبا و بکر و آب و هوایی تمیز و سرشار از اکسیژن و آبهایی خوش طعم و گوارا و همچنین مردمانی خونگرم و بانشاط و مهمان نواز از ویژگیها و شاخصه های اصلی این روستا می باشد.  برای رسیدن به این روستا باید بعد از گذر از شهر طرقبه به سمت جاغرق از اولین سه راهی سمت چپ به سمت روستای طرقدر راهی شد ، بعد از گذر از روستای طرقدر و عبور از کنار پروژه بزرگ ارغوان و بعد از رسیدن به دو راهی دهبار - کلاته آهن ٬ مسیر سمت راست را انتخاب و بعد طی مسیری زیبا و کوهستانی به روستای دهبار رسید. طبیعت بکر و زیبای روستای دهبار می تواند مکان مناسبی برای مسافران تور لحظه آخری مشهد برای سپری کردن یک روز تعطیل و استراحت باشد. دیدن از این روستای زیبا و دیدنی را به همه علاقه مندان تور مشهد توصیه میکنیم.

 

 

روستای مایان در مشهد  در دل دره ای سبز و زیبا در جنوب شهر طرقبه واقع است که بعد از عبور ازپیچ و خم مسیر روستای حصارگلستان است و دارای سه بخش مایان سفلی و وسطی و علیا می باشد.حتما از این روستا در تور مشهد دیدن کنید. قدمت نام مایان به دوران خیلی دور می رسد که بواسطه کوهستانی بودن منطقه معماری روستا به شکل پلکانی بوده و چشم انداز زیبا و باغهای سرسبز میوه و رودخانه ای که از دامنه های بینالود سرچشمه گرفته و مسیر ازغد – مایانات و حصار را طی کرده و به بند گلستان می ریزد، از دیگر آثار قدیمی روستا مزار « امامزاده میرزا عرب» می باشد که حسب و نسب آن با واسطه به امام زین العابدین (ع) می رسد که برای مسافران تور مشهد بسیار جذاب می باشد. نقل است که مردم مایان علیا از نسل این امامزاده می باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستاهای معروف در اطراف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بوستان آهوان کیش با 2 هكتار مساحت در انتهاي خيابان فردوسي جزيره کيش قرار دارد و داراي 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات مي باشد.حیواناتی مانند شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند.آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان برای مسافرین تور کیش نيز نصب شده است.

 

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن مسافرین تور کیش است و شما می توانید دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تفریحات معروف در کیش

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .جهت استفاده از این تفریح در تور کیش و کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737 0764 تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

غواصی در جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جذابیت فراوانی برای گردشگران تور کیش و شهروندان کیش دارد . 2 مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان تور کیش به غواصی قرار می دهند . جزیره كیش از نظر محیط زیست طبیعی، یكی از بكرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ریفهای مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین سایتهای غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و سایتهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا 94 با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تورآنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تورآنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای لارا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا می باشد که متشکل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.  این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد و یک شاتل به صورت رایگان در زمان های تعیین شده ای مسافران تور آنتالیا 94 را که در این هتل اقامت دارند را به سمت ساحل اختصاصی آن می برند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

این هتل درای اتاق های خانوادگی است که برای خانواده های 3-4 نفره بسیار مناسب می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , ساحل اختصاصی , رستوران , کافی شاپ , اینترن رایگان در لابی و اتاق ها و.... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا مهر 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل گرند پارک لارا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند پارک لارا آنتالیا , هتل های آننتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر توریستی است که وسعت آن 75000 متر مربع می باشد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای می باشد که رضایت تمام گردشگران تورآنتالیا را که در این هتل اقامت دارند جلب می کند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی , مججموعه آبی بسیار بزرگ , استخر روباز و سرپوشیده , 7 کافه , 6 رستوران با منوی سفارشی و سرو انواع غذاهای لذیذ , سونا , جکوزی , حمام ترکی , سالن ماساژ , آب درمانی , شیرجه در استخر آب گرم , 3 پارک آبی برای کودکان , 6 پارک آبی مخصوص بزرگسالان , سالن تیر اندازی و... اشاره کرد. گردشگران تورآنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل وو کرملین پالاس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو کرملین پالاس آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است. اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد. این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند. از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتانیک لارا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تور مشهدخاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

تور مشهد بوستان ملت

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان ملت مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور مشهد آبشار اخلمد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار اخلمد مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران  تور کیش 94می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار هایپر مارکت کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران

تور کیش 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

 

هتل کوچک مرسل پنشن گاردن دارای 13 اتاق است که اتاق ها با وسایل ساده چیدمان شده اند و دارای وسایل اشپزخانه و حمام هستند. مسافران تور کوش آداسی 94 می توانند صبحانه سنتی ترکی را در باغ زیبا و زیر آلاچیق های بزرگ میل کنند. یک استخر کوچک در باغ وجود دارد که مهمانان می توانند از شنا در آن لذت ببرند. این هتل در 200 متری ساحل و 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد .

آدرس: Yavansu mah. Soke yolu uzeri İlker Sitesi yani, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، دارت، دوچرخه سواری، ماساژ، کرایه دوچرخه، رستوران، شاتل فرودگاه(به هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

اتاق هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

رستوران هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و در تور مشهد پاییز 94 حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

در تور مشهد 94 از این مدرسه دیدن کنید.

 

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد تعطیلات مهر 94توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاع بالا قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی هستند و بسیار جذاب برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان می باشد. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه از جمله کلیساهای ارمنستان می باشد که خیلی قدیمی می باشد.

  در تور ارمنستان آبان 94 از اقامت این میدان غافل نشوید

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان از بزرگ ترین کلیساهای این کشور است و در آن مراسم مختلف دینی و مذهبی انجام می گیرد. ساخت این کلیسا در سال 1980 به مناسبت 1700 امین سالگرد مسیحیت شروع شد و در سال 2001 در آن به روی مردم گشوده شد. برای ساخت این کلیسا از سنگ های دوف استفاده شده و در پایه ستون ها نیز از شمس طلا استفاده شده است. ناقوس های این کلیسا در قسمت شرقی آن قرار دارند و کتابخانه نیز در پایین کلیسا می باشد. این کلیسا که از بزرگترین کلیساهای ارمنستان است جهت مراسم های مختلف دینی ومذهبی مورد استفاده قرار می گیرد. مسافران تور ارمنستان 94می توانند ا زاین کلیسای زیبا دیدن کنند.

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: کلیسای گریگورلوساوریچ مقدس ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی در یک کیلومتری مارینا قرار دارد. ویلا دارای اتاق های تمیز و آشپزخانه ای مجهز ب ه ماشین ظرفشویی می باشد. فاصله هتل تا لیدیز بیچ 2/6 کیلومتر و تا قلعه کوش آداسی 1/3 کیلومتر است. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 48/3 کیلومتر است.مسافران تور کوش آداسی 94می توانند در این ویلا با هزینه ای مناسب اقامت راحتی داشته باشند.

آدرس: izmir cevre yolu, kemeronu mevki, adasaray hamami arkasi, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

 استخر سر باز، سیستم تهویه، پارکینگ عمومی رایگان، باغ.

 

 

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

اتاق هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

استخر هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویلا رز گاردن کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ویلای اولیوا کوش آداسی

 

ویلای اولیوا یک آشپزخانه و میز غذاخوری دارد که گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، توستر، یخچال از جمله امکانات آشپزخانه آن می باشد. این ویلا دارای باغ و استخری در وسط باغ می باشد که مسافران تور کوش آداسی 94می توانند از طبیعت باغ آن لذت ببرند. از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری فاصله ویلا تا لیدیز بیچ 4/1 کیلومتر و تا قلعه کوش آداسی 5 کیلومتر است. همچنین فاصله ویلا تا فرودگاه ازمیر 53 کیلومتر است. 

آدرس: Kirazlı yolu çamtepe mevkii Oliva sitesi Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات ویلای اولیوا کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، تراس، آشپزخانه اشتراکی، وای فای در بعضی اتاق ها (با هزینه)، کرابه اتومبیل، پارکینگ رایگان، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه.

 

ویلای اولیوا کوش آداسی

ویلای اولیوا کوش آداسی 

ویلای اولیوا کوش آداسی

اتاق  ویلای اولیوا کوش آداسی

 

ویلای اولیوا کوش آداسی

استخر ویلای اولیوا کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: ویلای اولیوا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل کوچک مرسل پنشن گاردن دارای 13 اتاق است که اتاق ها با وسایل ساده چیدمان شده اند و دارای وسایل اشپزخانه و حمام هستند. مسافران تور کوش آداسی 94می توانند صبحانه سنتی ترکی را در باغ زیبا و زیر آلاچیق های بزرگ میل کنند. یک استخر کوچک در باغ وجود دارد که مهمانان می توانند از شنا در آن لذت ببرند. این هتل در 200 متری ساحل و 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد .

آدرس: Yavansu mah. Soke yolu uzeri İlker Sitesi yani, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر سر باز، باغ، دارت، دوچرخه سواری، ماساژ، کرایه دوچرخه، رستوران، شاتل فرودگاه(به هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم تهویه.

 

 

در  تور کوش آداسی آبان 94  در این هتل اقامت کنید.

 

 

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

اتاق هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

رستوران هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

استخر هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مرسل پنشن گاردن کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل 4 ستاره گرند ازتانیک در منطقه تکسیم استانبول قرار دارد و 193 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه و ... هستند و با رنگ های گرم و وسایل چوبی دکور بندی شده اند. فاصله هتل تا خیابان استقلال 5 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان می توان به انواع رستوران ها و مغازه ها دسترسی پیدا کرد. در رستوران این هتل غذاهای مخصوص ترکی و بین المللی سرو می شود و قسمت خدمات گردشگری این هتل می تواند ترتیب بازدید از جاذبه های این شهر را برای مسافران تور استانبول 94فراهم کند. کاخ دلمه باغچه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. 

آدرس: Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول

سونا، باشگاه، اسپا، ماساز، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، فرئوشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، اینترنت سیمی رایگان در اتاق ها، وای فای رایگان در لابی.

 

 

 

 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

اتاق هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

رستوران هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

استخر هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

حمام ترکی هتل گرند ازتانیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پارما استانبول

هتل 4 ستاره پارما در 100 متری میدان تکسیم، در چند قدمی خیابان سر زنده استقلال قرار دارد. این هتل 80 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، ماهواره، میز کار و ... می باشد. هر روز صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود و عصر ها نیز در این هتل چای یا قهوه رایگان همراه شیرینی سرو می شود. نزدیکی به متروی میدان تکسیم از مزایای این هتل می باشد که امکان دسترسی راحت به نواحی مختلف شهر را فراهم می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود. مسافران تور استانبول 94می توانند در این هتل اقامت راحتنی داشته باشند.

آدرس: Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Caddesi no:22 Taksim - Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پارما استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، اتاق خانوادگی.

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

 اتاق هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

رستوران هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

استخر هتل پارما استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارما استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل امپریال سوییت دبی

 

هتل سه ستاره امپریال سوییت 200 متر تا متروی آل فهیدی فاصله دارد. این هتل 157 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وسایل مدرن، مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام هستند. از جاذبه های نزدیک این هتل می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که با اندکی پیاده روی قابل دسترسی هستند. مسافران تور دبی 94می تونند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

استخر سر باز، تراس، رستوران، بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

اتاق هتل امپریال سوییت دبی

هتل امپریال سوییت دبی

رستوران هتل امپریال سوییت دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امپریال سوییت دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل نووتل البرشا دبی

 

هتل 4 ستاره نووتل البرشا دبی در 1/6 کیلومتری مال امارات قرار دارد و تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل 465 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون هستند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. هتل یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن دارد که برای آندسته از مسافرانی که برای تجارت سفر می کنند مناسب می باشد. هتل نووتل 5/6 کیلومتر تا مارینا و 12/9 کیلومتر تا دبی مال فاصله دارد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. مسافران تور دبی 94 می توانند در این هتل اقامت خوشی دشته باشند.

آدرس: Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

 

در تور دبی آبان 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا دبی

اتاق هتل نووتل البرشا دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل نووتل البرشا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

 

هتل آپارتمان 5 ستاره آریس فخرالدین در 9 کیلومتری امارات مال قرار دارد. این هتل 304 آپارتمان دارد که آپارتمان ها مجهز به اتاق، آشپزخانه و حمام می باشند. آشپزخانه دارای امکانات توستر، مایکروفر، یخچل، کتری و ... می باشد. فاصله هتل تا فواره دبی 18 و تا نزدیک ترین فرودگاه 20 کیلومتر می باشد. مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامتی آرامش بخش داشته باشند.

آدرس: Sports city, P.O. Box  184827, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

استخر سر باز، سونا، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، سیستم تهویه، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.در تور دبی مهر 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

 

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان آریس فخر الدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگرانتور کیش مهر 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر توریستی آنتالیا در تمام فصول پذیرای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می باشد چون در بیشتر ایام سال دارای هوایی مطلوب و آفتابی است. به همین دلیل می توانند از تمام تفریحات آبی این شهر نهایت استفاده را ببرند. در تابستان این شهر دارای آب و هوایی آفتابی با متوسط دمای 28 درجه سانتی گراد می باشد و در زمستان آب و هوایی معتدل دارد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا برای لذت بردن از تفریحات آبی آن از اواسط آوریل تا نوامبر (فروردین تا آبان) می باشد. بارندگی در این شهر توریستی خاص فصل پاییز و زمستان می باشد و آن دسته از گردشگران تور آنتالیا شهریور 94  که علاقه مند به برف و سرما هستند می توانند در این فصل به آنتالیا بروند و از آب و هوای زمستانی آن نهایت لذت را ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آب و هوای آنتالیا , درباره آنتالیا , همه چیز راجع به آنتالیا , دانستنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی آنتالیا در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد. اتاق های این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

لازم به ذکر است که این اتاق های دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و از منظره آن نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

هتل الا کوالیتی 2 کیلومتر تا مر کز شهر بلک فاصله دارد. برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 این هتل می تواند تمام امکانات رفاهی لازم را فراهم آورد تا از اقامت خود در این هتل رضایت کافی را داشته باشند.

تور آنتالیا هتل الا کوالیتی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از هتل های 5 ستاره سوپر لوکس این شهر توریستی می باشد که دارای 769 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. همه اتاق های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده زیبا , تلویزیون , مبلمان راحتی , اتاق نشیمن , میز نهار خوری و... می باشند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

شاید برای گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 جالب باشد که بدانند این هتل دارای 1000 متر ساحل اختصاصی و 12 هزر متر مربع پارک آبی می باشد که به سبک تروجان ها ساخته شده است و گردگران می توانند لحظات خوشی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

از دیگر امکانات تتفریحی و رفاهی این هتل می توان به سالن ورزشی , مرز خرید , کافه با سرو انواع نوشیدنی های غربی , 12 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ آسیایی،ترکی،فرانسوی و ایتالیایی , زمین تنیس و بسکتبال و اسکواش , 14 زمین گلف , سالن ماساژ و... اشاره کرد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا شهریور 94 می توانند در تراس عمومی آن یک چای یا عصرانه لذیذ را نوش جان کنند و نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 

تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد که در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای نیلگون مدیترانه و کوه های توروس ساخته شده است. این هتل 5 ستاره دارای طبیعت بکر و بی نظیری است که توجه گردشگران تور آنتالیا مهر 94 ویژه عید قربان  را به سوی خود جلب می کند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

در واقع این هتل در 16 کیلومتری کمر و 26 کیلومتری آنتالیا  و از دیگر ویژگی های این هتل نزدیک بودن آن به یک اسکله وی آی پی (vip) می باشد که تنها 900 متر با آن فاصله دارد. هتل کریستال نیروانا متشکل از اتاق های بسیار زیبا و لوکس می باشد که برای دکوراسیون داخلی آن از رنگ های شاد و دلنشینی استفاده شده است.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

اتاق ها دارای پنجره های بزرگ و بالکن اختصاصی روبه دریا و کوه های توروس می باشد تا مسافران تور آنتالیا شهریور 94  با اقامت در این هتل بتوانند در کمال آرامش در اتاق خود استراحت کنند و از دیدن مناظر زیبایی که مقابل چشمان است نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این اتاق ها دارای تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلفن مستقیم , رم سرویس , سیستم حرارتی و برودتی , حمام و وان , سشوار , مینی بار , یخچال , تلویزیون ال سی دی و... نیز می باشد.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

از دیگر امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ساحل اختصاصی , چندین استخر بزرگ سر پوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , سرسره های آبی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , زمین تنیس , میز بیلیارد , کافی شاپ , سینما , اتاق بازی , حمام ترکی , سونا و جکوزی , اینترنت پر سرعت در تمام جاهای هتل و... . گردشگران عزیز تور آنتالیا شهریور 94  می توانند برای تعطیلات خود این هتل را انتخاب کنند تا اوقات فراغتی رویایی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل کریستال نیروانا

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال نیروانا آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های درجه یک آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی شاندیز مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور مشهد بوستان ملت

بوستان ملت مشهد در زمان سلطنت محدرضا شاه پهلوی در سال 1343توسط دو مهندس انگلیس ساخته شد. این بوستان به سبک بوستان های انگلستان طراحی و ساخته شده است. این بوستان در حاشیه بزرگراه وکیل آباد و در قسمت غربی شهر مقدس مشهد قرار دارد. بوستان ملت دارای مساحتی به وسعت 72 هکتار است که متشکل از 35 هزار اصله درخت , دریاچه ای در ضلع شرقی آن , زمین های ورزشی مانند زمین چمن , زمین بستکتبال , تنیس , والیبال , پیست اسکی و... در ضلع غربی آن می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند در این بوستان اوقات خوشی را سپری کنند.

تور مشهد بوستان ملت

همچنین این بوستان دارای استخری روباز به وسعت 1250 متر مربع و یک شهر بازی بزرگ می باشد. لازم به ذکر است این بوستان و شهر بازی آن از قدیمی ترین و دیدنی ترین بوستان های این شهر مقدس به حساب می آیند. علاوه بر این چرخ فلکی که در شهر بازی بوستان ملت قرار دارد دارای 80 متر قطر می باشد و بزرگترین فانفار (چرخ و فلک) منطقه خاورمیانه می باشد و در دنیا هجدهمین چرخ و فلک مرتفع است که می تواند در هر دور خود 450 نفر تا ارتفاع 80 متر بالا ببرد. گردشگران تورمشهد خاطر جمع باشند که این چرخ و فلک توسط بخش خصوصی طراحی و طی 2 سال ساخته شد و در سال 1390 عضو اتحادیه جهانی IAAPA گشت و در کشور اولین مجموعه ای است که دارای استانداردهای تجهیزات شهر بازی می باشد.

تور مشهد بوستان ملت

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان ملت مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد مهر 94 ویژه عید سعید غدیر خم را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور مشهد آبشار اخلمد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار اخلمد مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 تور مشهد هتل اترک

هتل اترک مشهد یکی از نزدیکترن هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است و تنها 3 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل متشکل از 13 طبقه و 146 اتاق است که دارای تمام امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , تلویزیون , یخچال و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , رستوران , اینترنت در لابی , تلویزیون ال سی دی در لابی , پارکینگ , رم سرویس , پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد. این هتل برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند به حرم نزدیک باشند بسیار مناسب است.

 تور مشهد هتل اترک

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل اترک مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور مشهد هتل الماس

هتل الماس مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که کنار بارگاه حضرت ثامن الائمه قرار دارد و تنها 5 دقیقه تا حرم مطهر اما رضا (ع) فاصله دارد. این هتل متشکل از 176 اتاق زیبا با دکوراسیو مدرن می باشد که چشم اندازی بی نظیراز حرم دارد. در طبقه هشتم این هتل یک  رستوران با سرو انواع غذاهای خوش مزه ایرانی و یک صبحانه خوری می باشد می باشد و مسافران تور مشهد مهر 94 ویژه عید سعید قربان با اقامت در این هتل می توانند به همراه لذت بردن از صبحانه یا غذایی که در رستوران نوش جان می کنند از چشم انداز گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) نیز نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در طبقه نهم این هتل یک کافه سنتی هم وجود دارد. تمامی این رستوران ها و کافه ها و صبحانه خوری هایی که در این هتل وجود دارند همگی مشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشند. از امکانات این هتل می توان به سالن اسپا و ماساژ مخصوص بانوان و آقایان , آرایشگاه , استخر , سونا , جکوزی , سالن بیلیارد , سالن ورزش , کافی شاپ و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند.

تور مشهد هتل الماس

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل الماس مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آمیرا استانبول

موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. در تور استانبول پاییز 94میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

این بوتیک هتلِ تازه ‌تأسیس و خوش‌ساخت، راحتی و آسایش را برای تمام مهمانان‌اش فراهم می‌کند. یک مرکز تجاری لوکس در هتل قرار دارد و دسترسی به اینترنت بی‌سیم، پارکینگ با خدمه، پایه‌ی گوشی آیفون (iPhone) و کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای غنی از کتاب‌های دستچین شده از امکانات این هتل است. اگر تمام این‌ها برای انتخاب هتل کافی نیست، بد نیست بدانید که یک رستوران و تراس هم روی بام با چشم‌اندازی دیدنی در اختیارتان است. مجموعه‌ی ورزشی هتل هم با سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ (و البته همه با پرداخت هزینه‌ی اضافی) پذیرای مهمانان خواهد بود. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

اتاق های هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

رستوران هتل آمیرا استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است. در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 

 

 


 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

 

markaz kharid historia istanbul

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()