نوشته شده توسط : elham

کشتی یونانی کیش

این کشتی عظیم الجثه در غرب جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است . در سفر تور کیش خرداد 95 از این کشتی دیدن نمایید.این کشتی در سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران به یونان به گل نشست که 80 روز تلاش برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه ماند و سرنشینان آن کشتی را ترک کردند . اين كشتي در ابتدا شيپور امپراتور و سپس ناتوراليست و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف ، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي سيروس فارس ، همدان در تردد بوده است . كشتي يوناني کیش از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد و گذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است .

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی کشتی یونانی نیز در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امكاناتي برای  مسافران تور کیش لحظه آخری مانند : آمفي‌تئاتر ، كافه تريا ، رستوران ايراني و لبناني ، غرفه هاي فروش تنقلات ، ايستگاه هاي كرايه اسكيت و دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط اطراف كشتي يوناني در دست احداث است . گردشگران تور کیش می توانند علاوه بر بازدید از این کشتی لحظات خوبی را در پارک اطراف آن سپری کنند .

 کشتی یونانی کیش

 


پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در تور کیش لحظه آخری از این مکان حتما دیدن نمایید.در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين در تور کیش فروردین 95 شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.


بازديدكنندگان تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95  در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار در تور کیش خرداد 95 : همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰


پارک دلفین های کیش

پارک دلفین کیش


تصویری از نمایش دلفینهای کیش

تصویری از نمایش دلفینهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف کیش,بازدید از کیش,درباره کیش,اماکن گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگرانتور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر باستانی حریره کیش

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد که برای مسافران تور لحظه آخری کیش بسیار مهم می باشد . خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور کیش پاییز 94 از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگران تور کیش 94 در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

شهر باستانی حریره کیش

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی حریره کیش,شهر تاریخی حریره کیش,شهر تاریخی حریره در کیش,عکس شهر حریره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شهر زیرزمینی کاریز کیش

قنات کیش 2500 سال قدمت دارد که از نظر عمق و طول با سایر قنات های ایران قابل مقایسه نیست.این قنات آب شیرین و قابل شرب مردم جزیره کیش را تامین میکرد. اما آنچه که برای گردشگران تور کیش زمستان 94  قابل توجه است چگونگی هدایت آب به سطح زمین می باشد چون شیب جزیره بسیار کم است و هدایت آب به سطح زمین کار سختی است , پس در آن زمان برای اینکار قطعا از روش های پیشرفته ای برای حفر چنین قناتی استفاده شده است.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

اکنون این قنات با تغییرات انجام شده تبدیل به یک شهر زیرزمینی بی نظیر به نام کاریز و با وسعت 10000 مترمربع شده است. طی این تغییرات کارگزاران تلاش کرده اند که اولا بافت تاریخی شهر را حفظ کنند و ثانیا کاربری های جدیدی را بدست آورند. شاید برای گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جالب باشد که بدانند این شهر زیرزمینی کاریز در عمق 16 متری زمین واقع شده است و سقف آن حدود 8 متر ارتفاع دارد. سقف آن از مرجان و صدف و سنگواره هایی با قدمت بیش از 250 سال که شناسنامه دار هم هستند تشکیل شده است.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

بخشی از این شهر زیرزمینی دارای غرفه های صنایع دستی , گالری هنری , رستوران , موزه و... جذاب برای تور کیش دی 94 می باشد. کارگزاران شهر کاریز معتقدند ک دو ویژگی این شهر را در فهرست ابنیه جهانی قرار خواهد داد.اولین ویژگی آن این است که کاریز در قلب تنها جزیره مرجانی دنیا قرار دارد و دومین ویژگی آن این است که تنها بنایی است که سقف آن متشکل از صدف و مرجان و سنگواره های طبیعی است. مرجان ها و صدف هایی که در ساخت سقف آن به کار گرفته شده اند را تنها می توانید در موزه های طبیعی و یا با غواصی در آب های آزاد ببینید. اما اکنون کاریز فصلی باعث می شود که گردشگران عزیز تور کیش آذر 94 بدون غواصی و با خیالی آسوده این مرجان ها را ببینند.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیرزمینی کاریز کیش,شهر زیرزمینی کاریز در کیش,شهر زيرزميني کاريز,شهر کاریز در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

قایق های کف شیشه ای کیش

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش پاییز 94 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور کیش آذر 94 فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردشگران عزیز تور کیش دی 94 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز می تواند جالب باشد. اگر شما تور کیش تعطیلات دی 94 علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

قایق های کف شیشه ای کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,قایق های کف شیشه ای در کیش ,عکس قایق های کف شیشه ای کیش,قایق های تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار های کیش

بازار فجر کیش

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش آذر 94 معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد.در تور کیش پاییز 94میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش آذر 94 از این بازار استقبال می کنند.

 مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 94

تور کیش پاییز 94

بازار فجر کیش

بازار هایپر مارکت کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

نخلستانهای کیش

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در تور لحظه آخری كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارد که میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از آن لذت ببرند. در دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن در سال 1373 غرص شده اند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.


قنات کيش

قنات کيش

قنات کيش در تور کیش پاییز 94 بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. گردشگران تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند.


ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن زیر نور خورشید رنگی نقره ای دارد و همین امر موجب درخشش آن می شود که این ویژگی به جذابیت آن می افزاید. گردگشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این ساحل دیدن نمایند. دریای جزیره به رنگ آبی روشن است و نیز بسیار شفاف که باعث می شود عمق دریا از سطح آب نمایان باشد که به عقیده کارشناسان این موضوع مربوط به مرجانی بودن ساحل جزیره است که به صورت طبیعی باعث تصفیه آب می شود. میهمانان تور کیش 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این ساحل دور از شلوغی و دارای آرامش خاصی می باشد که موجب می شود گردشگران به راحتی استراحت کنند. همچنین گردشگرانی که به ورزش ماهیگیری علاقمند هستند می توانند در ساحل غربی و جنوبی جزیره کیش به صید ماهی بپردازند. میهمانان تور لحظه آخری کیش می توانند از این محل دیدن نمایند. ساحل جزیره کیش دارای ساحلی نقره ای، آسمان آبی، هوایی تمیز، آفتابی درخشان، ،آبهای نیلگون و آرامش بی همتایی است که باعث شده ساحل جزیره به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین سواحل دنیا تبدیل شود. همچنین ماهی هایی که در این آب ها زندگی می کنند یکی از مرغوب ترین ماهی ها در سطح کشور می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی کیش , مکان های تفریحی کیش , معرفی کیش , بازدید از کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هلیا کیش

 هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا تور لحظه آخری کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل هلیا تور کیش 94 به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا تور کیش پاییز 94 دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا تور کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا تور لحظه آخری کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته ویژه میهمانان تور کیش 94، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... 

آدرس:جزیره کیش -روبروی بازار زیتون

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , هتل های خوب کیش , هتل های لوکس کیش , بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو تور لحظه آخری کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید. نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است برای میهمانان تور کیش 94 طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94 مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری برای میهمانان تور کیش و...).

 امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ

 خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال میهمانان تور کیش 94 در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است.

 آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش

 

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس تور کیش پاییز 94 در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل 4 ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس تور کیش 94 از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس تور لحظه آخری کیش در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

 امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران ویژه میهمانان تور کیش 94، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه

 نماي بيروني هتل لوتوس كيش

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , هتل های خوب کیش , معروف ترین هتل های کیش , معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است .مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.  به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران ممتاز شاندیز صفدری یکی از رستورانهای خوب جزیره کیش است که در این جزیره بسیار مشهور است.این رستوران مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها واقع شده که فضای دل انگیزی برای صرف غذا دراختیار مشتریانش قرار می دهد.در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.این رستوران به دلیل منوی متنوع ، غذاهای خوشمزه و با کیفیت ، اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن از محبوبیت زیادی بین گردشگران  برخوردار است. در تور کیش میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.
ظرفیت این رستوران 180 نفر است سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث ایجاد تجربه خاطره انگیز برای مهمانان شده و باعث می شود طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند.همچنین این رستوران امکان میل غذا در محیط باز را هم فراهم می آورد.مسافران تور کیش آبان 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. 

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

 مطالب مرتبط:

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل های کیش

هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند. این هتل در مرکز جزیره کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

امکانات هتل دریا کیش: لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد.در تور کیش آبان 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بوستان آهوان کیش با 2 هكتار مساحت در انتهاي خيابان فردوسي جزيره کيش قرار دارد و داراي 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات مي باشد.حیواناتی مانند شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند.آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان برای مسافرین تور کیش نيز نصب شده است.

 

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن مسافرین تور کیش است و شما می توانید دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تفریحات معروف در کیش

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .جهت استفاده از این تفریح در تور کیش و کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 9312737 0764 تماس حاصل فرماييد.

 

 

 

غواصی در جزیره کیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جذابیت فراوانی برای گردشگران تور کیش و شهروندان کیش دارد . 2 مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان تور کیش به غواصی قرار می دهند . جزیره كیش از نظر محیط زیست طبیعی، یكی از بكرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ریفهای مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین سایتهای غواصی در کشورمان را در برگرفته است. پوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و سایتهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران  تور کیش 94می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار هایپر مارکت کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد مسافران

تور کیش 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار شهر چین کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مرکز خرید دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 مترمربع ساخته شده است و دارای دو طبقه و 100 غرفه می باشد. علاوه بر این یک طبقه از این مرکز خرید به یک فود کورت اختصاص دارد که رستوران آن دارای فضایی زیبا و دلپذیر می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی دو مجتمع مسکونی زیبا و بزرگ به نام های مجتمع دامون ساحلی و دامون کیش ایر قرار گرفته است. گردشگرانتور کیش مهر 94 پس از خرید از این مرکز خرید می توانند به فود کورت آن بروند و در کمال آرامش غذای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور کیش مرکز خرید دامون

 

تور کیش مرکز خرید دامون

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید دامون کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید درجه یک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران های کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران ممتاز شاندیز صفدری یکی از رستورانهای خوب جزیره کیش است که در این جزیره بسیار مشهور است.این رستوران مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها واقع شده که فضای دل انگیزی برای صرف غذا دراختیار مشتریانش قرار می دهد.این رستوران به دلیل منوی متنوع ، غذاهای خوشمزه و با کیفیت ، اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن از محبوبیت زیادی بین گردشگران  برخوردار است. در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.
ظرفیت این رستوران 180 نفر است سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث ایجاد تجربه خاطره انگیز برای مهمانان شده و باعث می شود طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند.همچنین این رستوران امکان میل غذا در محیط باز را هم فراهم می آورد. مسافران تور کیش مهر 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند.

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران پایاب کیش

 

پاياب، دهليز يا نقبي است كه در سطح زمين در كنار دهانه چاه قنات حفر با شيب تند و با استفاده از تعدادي پله به سطح آب جاري قنات در زيرزمين مي رسد. هر چه عمق چاه بيشتر باشد، اين نقب طولاني تر و تعداد پله هاي آن زيادتر مي شود. زاويه حفر دهليز را طوري محاسبه مي كنند كه آخرين پله پاياب به انتهاي ميله (چاه) قنات برسد تا از روشنايي نوري كه از دهانه چاه به سطح آب مي تابد براي روشنايي محوطه پاياب استفاده شود. در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این محیط زیبا استفاده نمایید.

 

پاياب كيش كه قدمتي دو هزارساله دارد در محلي در نزديكي مجموعه درخت سبز قرار گرفته است. اين محل در سال هاي اخير به نحو زيبايي بازسازي شده و هم اكنون يكي از جاذبه هاي سياحتي جزيره است كه تعداد زيادي از گردشگران و مسافران تور کیش مهر 94 را به سوي خود مي‌كشاند.

 

رستوران پایاب کیش

 

رستوران پایاب کیش

مطالب مرتبط:

رستوران پایاب کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین مراکز خرید کیش

بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابین بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش پاییز 94 میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنند، بازار با اجرای برنامه‌های شاد و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازارچه شهر چین در کیش

 

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد . این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران و مسافران تور کیش مهر 94 بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند . اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است . در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .   

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل های کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد. در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.    

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

هتل پارسیان

هتل آرامش کیش

 

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش مهر 94 می باشد.   

هتل های  کیش,   بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش ,  هتل های مجلل کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید واقع شده است. از امکانات هتل پانیذ کیش می توان به سرو صبحانه و نهار و شام ، ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. برخی از مزیت های هتل پانیذ کیش نزدیکی به دریا به بازارها و مراکز خرید می باشد و تنها 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس هتل پانیذ کیش : جزيره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 2 ستاره پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ کیش


تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش

تصویری از هتل 2 ستاره پانیذ کیش


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون بناشده که 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا بوده و یکی از دلایل معروف بودن این هتل دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی می باشد. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها مانند: دریایی و فست فود، کبابی و ... را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها،  آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی، اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس هتل پارسیان کیش : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش

تصویری از هتل 3 ستاره پارسیان کیش


هتل 3 ستاره پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل پانیذ کیش,هتلهای کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگرانتور کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. فاصله هتل پارس نیک کیش تا فرودگاه با ماشین 15 دقیقه است.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

نشانی هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش

نمایی از هتل 3 ستاره پارس نیک کیش


تصویری از هتل پارس نیک کیش

تصویری از هتل پارس نیک کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در خیابان خیام و در سال 1378 بنا شده و در مجموع دارای 210 اتاق و 140 سوییت می باشد. تقریبا هفتاد درصد اتاق های هتل ارم کیش مشرف به دریا می باشند. مساحت این هتل پنجاه هزار مترمربع بوده و اطراف آن را باغی از گل ها و گیاهان احاطه کرده است.

امکانات هتل ارم کیش :

رستوران رویال مشرف به دریا، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، کافی شاپ ، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، ایستگاه دوچرخه، رستوران سنتی، چایخانه سنتی، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، جکوزی، استخر کودکان، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سونای خشک و بخار، سالن سینما و آمفی تئاتر، رستوران گردان، کافی شاپ، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، لباسشویی، غرفه مشارکت زمانی، لوازم آرایشی بهداشتی و... می باشد.

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل 5 ستاره ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش


تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

تصویری از هتل 5 ستاره ارم کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل پارسیان نیک کیش,هتل ارم کیش,هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,هتلهای ارزان کیش,هتل تعطیلات کیش,هتل های خوب در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 2 ستاره دریا کیش با مساحت 3850 هزار متر مربع روبروی بلوار بزرگ خلیج فارس بنا شده است. این هتل در سه بلوک مجزا با مساحت هر کدام 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در منطقه ای از جزیره ی زیبای کیش بنا شده که گردشگران می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به بازارها و مکان های تفریحی دسترسی داشته باشند. هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فصله دارد.در مقابل هتل کارتینگ اتومبیل رانی واقع شده است که همیشه پذیرای میهمان های عزیز تور کیش می باشد. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

کافی نت، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ و ...

 هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل 2 ستاره دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش


تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

تصویری از هتل 2 ستاره دریا کیش

 


هتل 3 ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش در نزدیکی ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی از امکانات خوب این هتل برای سرویس استقبال فرودگاهی و 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود. فاصله هتل تماشا کیش با فرودگاه حدود 10 دقیقه و با بازار حدود 8 دقیقه می باشد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش


تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش

تصویری از هتل 3 ستاره تماشا کیش


هتل 3 ستاره تماشا کیش

هتل 3 ستاره تماشا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های کیش,هتل تماشا کیش,هتل دریا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

 


هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در مجموع دارای 28 اتاق می باشد که به صورت ویلایی ساخته شده اند. از خدمات ویژه این هتل برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید و فرودگاه است. نواختن موسیقی زنده از برنامه های رستوران هتل دیدنیهای کیش می باشد که یکی از جذابیت های این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل دیدنیها کیش

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ، لاندري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه، لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، خدمان خانه داري و... می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش


 هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها کیش


تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

تصویری از هتل 3 ستاره دیدنیها کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل دیدنیها کیش,هتل دیدنیهای کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد.بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را برای مسافرین تور کیش شهریور 94 فراهم نموده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار دامون کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در مركز جزيره زيباى كيش و در بهترين موقعيت نسبت به ساحل و بازار  مى باشد. خدمات رايگان هتل مانند: صبحانه و نهار ,  استقبال فرودگاهی  و پنجاه درصد تخفيف پارك دلفين ها است . هتل تماشا کیش براي كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. هتل در بهار سال 1391  بازسازی شده و امکانات رفاهى هتل در تور کیش تابستان 94 شامل کافى نت، تلويزيون ماهواره اى، لاندرى، مينى بار، صندوق امانات در  رسپشن، سيستم خنك كننده می باشد. هتل تماشا کیش داراى رستوران سراب با گنجایش 90 صندلى و با تدارک غذاى ايرانى و كافى شاپ غروب در لابى هتل است . فاصله این هتل تا فاصله کشتی یونانی 13.9 km و فاصله تا پارک دلفینها 6.3 km و فاصله تا مرکز خرید زیتون 271 متر مى باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا تور کیش در سال 1379 در کنار سازمان صدا و سیما کیش احداث شده و جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد. مجموعا 79 اتاق در این هتل برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل مساحتی بالغ بر 20000 متر مربع دارد. در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مراکز خرید و همچنین در فاصله 10 دقیقه ای از آن فرودگاه کیش واقع شده است. مجهز بودن هتل به اتاق بیلیارد برای مسافران تور کیش یکی از امکاناتی است که مسئولین آن برای مسافران درنظر گرفته اند.

 امکانات هتل شامل:

اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس ویژه مسافران تور کیش، نمازخانه و... می باشد.

 

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر رستوران هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

تصویر هتل اسپادانا کیش

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى، جنب صدا و سيما

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک تور کیش در میدان امیرکبیر این جزیره و در محیطی آرام احداث شده است. هتل پارس نیک تقریبا در نزدیکی دریا و بازارهای کیش از جمله بازار مروارید واقع شده است. همچنین فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 امکانات هتل شامل:

مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده، لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی ویژه مسافران تور کیش، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس و... می باشد.

 

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر هتل پارس نیک کیش

تصویر لابی هتل پارس نیک کیش

 آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امکانات هتل آرامیس کیش؟

امکانات هتل آرامیس کیش؟

هتل آرامیس تور کیش 94 در گروه هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این  هتل در سال 1385 ساخته شده و مساحت آن 7 هزار متر مربع می باشد. این هتل به طور دقیق در روبروی بازار پردیس 1 واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان به پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، خشکشویی، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي ویژه مسافارن تور کیش 94، تاكسي سرويس، لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي و... اشاره داشت.

 

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . لابی هتل


 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش . اتاق هتل

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل در تور کیش و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آرامیس کیش بازدید نمایید.

 آدرس : کیش، میدان پردیس، هتل آرامیس 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل آرامیس کیش؟,موقعیت هتل آرامیس کیش,نظرات درباره هتل آرامیس کیش,کیفیت هتل آرامیس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

امکانات هتل سیمرغ کیش؟

امکانات هتل سیمرغ کیش؟

هتل سیمرغ تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. در نزدیکی این هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به مراکز خرید وجود دارد. از ویژگی های این هتل برخوردار بودن از ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای یک محیط خانوادگی است و اقامت مردان مجرد در آن ممنوع می باشد. مساحت این هتل بیست هزار و دویست و سی و چهار متر مربع می باشد و در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است.

از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، فضای سبز زیبا، کافی شاپ ویژه مسافران تور کیش 94 و... اشاره داشت.

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

 براي آگاهي بيشتر از ميزان رضايتمندي مسافران از اين هتل ميتوانيد به قسمت سیمرغ كيش مراجعه نماييد .

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل سیمرغ کیش؟,کیفیت هتل سیمرغ کیش,موقعیت هتل سیمرغ کیش,نظرات درباره هتل سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آدرس هتل تماشا کیش؟

آدرس هتل تماشا کیش؟

هتل تماشا تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 ساخته شده و در مجموع دارای 60 اتاق می باشد. همچنین هتل در سال 1391 بازسازی شده است. فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل بازار قرار گرفته است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا در تور کیش 94 هفت هزار تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره و... اشاره نمود.

 

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . نمای بیرونی


 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . لابی هتل


 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش . اتاق هتل


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل تماشا کیش بازدید نمایید.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، هتل تماشا

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل تماشا کیش؟,موقعیت هتل تماشا کیش,کیفیت هتل تماشا کیش,قیمت هتل تماشا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پروازهای کیش ایر در كدام ترمینال انجام ميشود؟

پروازهای کیش ایر در كدام ترمینال انجام ميشود؟

 

تور كيش هتل داريوش

تور كيش هتل داريوش

 

پروازهای کیش اير به مقصد كيش در تور کیش 94 از ترمينال 4 فرودگاه مهر آباد انجام ميشود . به طور كلي پروازهاي ايران اير ، معراج ، ايران اير تور و قشم اير از ترمينال 2 فرودگاه مهرآباد انجام ميشود و ساير پروازها از قبيل كيش اير ، زاگرس ، كاسپين ، ماهان ، تابان ، آسمان و.. از ترمينال 4 فرودگاه مهرآباد انجام ميشود . البته ترمينال هر پرواز معمولا پايين بليط  برای مسافران تور کیش 94 درج ميگردد .

لازم به ذكر است پروازهاي تهران به كيش در تور کیش 94 معمولا يك ساعت و نيم به طول ميكشد و در طول پرواز ميهمانان با يك وعده غذاي ساده پذيرایی ميشوند . توصيه ميگردد حداقل 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور يابيد .در صورتیكه قصد داريد با اتومبيل شخصي خود به فرودگاه مهرآباد برويد ميتوانيد اتومبيل خود را در پاركينگ شبانه روزي فرودگاه پارك نماييد  با آرزوي سفری خوش برای مسافران تور کیش

 

مطالب مرتبط:

 

  



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای کیش ایر در كدام ترمینال انجام ميشود؟,پروازهای کیش,ترمینال های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

نظرات مسافران درباره هتل آنا کیش؟

نظرات مسافران درباره هتل آنا کیش؟

هتل آنا تور کیش 94 در میدان امیرکبیر واقع شده و در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 تاسیس شده است. مساحت این هتل 8500 متر مربع است و از 2 طبقه و 152 اتاق تشکیل شده است. بازار های جزیره در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره به میهمانان خود ارایه می دهد. بازارهای مروارید و زیتون در کنار هتل واقع شده است. خدمات گشت سیاحتی جزیره نیز از خدمات این هتل برای میهمانان تور کیش 94 می باشد. از امکانات هتل آنا کیش می توان از پاركينگ اختصاصي، صندوق امانات، سالن كنفرانس، خدمات خانه داري، لاندري، كافي نت، سالن ورزشي، كافي شاپ، اينترنت در لابي و در اتاق، ماهواره برای مسافران تور کیش و ... نام برد.  

 

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

براي اطلاعات بيشتر در مورد نحوه سرويس دهي اين هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل آنا كيش بازديد نماييد. نظر مسافراني كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند اطلاعات مناسبي را در مورد نحوه پذيرايي و همچنین کیفیت هتل در اختيار شما قرار ميدهد .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: نظرات مسافران درباره هتل آنا کیش؟,موقعیت هتل آنا کیش,کیفیت هتل آنا کیش,آدرس هتل آنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

موقعیت هتل آریان کیش؟

موقعیت هتل آریان کیش؟

هتل آریان تور کیش 94 یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد. در قسمت ضلع شمالى هتل مرکز تجاری کیش و بازار زیتون واقع شده است. در ضلع شرقى هتل بازار پرديس و پانيذ قرار گرفته است همچنین در ضلع جنوبى هتل بازار مرواريد قرار دارد. این هتل به مراکز خرید و تفریحی بسیار نزدیک می باشد و از این نظر مورد علاقه مسافران تور کیش 94 است. مساحت این هتل 5200 مترمربع می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . نمای بیرونی


 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . لابی هتل


 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . اتاق هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آریان کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آریان کیش؟,کیفیت هتل آریان کیش,آدرس هتل آریان کیش,نظرات درباره هتل آریان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مشخصات هتل آرا کیش؟

مشخصات هتل آرا کیش؟

هتل آرا در گروه هتل های تک ستاره تور کیش 94 قرار دارد. این هتل در سال 1391 بازسازی شده و به شکل امروزی درآمده است. در این هتل مجموعا 60 اتاق برای برای میهمانان درنظر گرفته شده است. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل اسکله تفریحی کیش واقع شده است. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از بازارهای پردیس 1 و 2 واقع شده است. همچنین پلاژ آقایان در تور کیش 94 به هتل آرا کیش نزدیک است و آقایان می توانند در کمترین زمان به پلاژ دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت، لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال ویژه مسافران تور کیش و... اشاره داشت.

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آرا کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل آرا کیش؟,کیفیت هتل آرا کیش,موقعیت هتل آرا کیش,آدرس هتل آرا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد