نوشته شده توسط : elham

هتل سنت رجیس دبی

هتل سنت رجیس دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد.اگز به دنبال هتل بسیاز زیبا و با امکانات بالال و قیمت مناسب هستید هتل سنت رجیس دبی گزینه مناسبی است.نمای بیرونی این هتل بصورت ساختمان های قدیمی خاندان آستور نیویورک می باشد.تمای  آثاری که در این هتل بکار برده شده است از آثار برجاسته بوده که از این آثار می توان به نقاشی های روی دیوار که زیبایی این هتل را چنیدی برابر کرده است اشاره نمود.در این هتل باغ  هایی از جمله باغ موزه که نت موسیقی رو دیوار های آن کشیده شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 13 کیلومتر می باشد.از نکات قابل توجهی که  این هتل را از سایر هتل های دبی متمایز ساخته سکوی فرود هلیکوپتر برای میهمانان ویژه تور دبی می باشد.این هتل دار ای 234 اتاق می باشد.میهمانان تور دبی که نزدیکی به مرکز خرید برایشان حائز اهمیت است قابل ذکر است این هتل در جاده شیخ زاید قرار دارد و تنها ۱۰ دقیقه تا مرکز تجاری جهانی دبی و برج الخلیفه دبی فاصله دارد.

از امکانات این هتل: بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان ، لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و فتوکپی ، روزنامه ، صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، راهرو های بدون سیگار ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، اتاق های خانوادگی ، کرایه ماشین ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،اتاق جلسه و ... می شود .

آدرس هتل سنت رجیس : Al Habtoor City Sheikh Zayed Road - Dubai - United Arab 
تلفن هتل سنت رجیس : 97144355555

هتل سنت رجیس دبی

اتاق هتل سنت رجیس دبی

هتل سنت رجیس دبی

سالن ورزشی هتل سنت رجیس دبی



:: برچسب‌ها: هتل سنت رجیس دبی, بهترین هتل های دبی, هتل های معروف دبی, لیست هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

رستوران پارادایس کیش

 

رستوران پارادایس کیش جز رستوران های خوب کیش است که با بهترین غذا ها از مسافران تور کیش استقبال میکنند.غذا های این رستوران همه بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند.کارکنان رستوران نیز با مسافران تور کیش نوروز 96 به خوبی برخورد میکند.

 

 

رستوران پارادایس کیش

 

 

رستوران پارادایس کیش

 

 

رستوران پارادایس کیش

تور کیش زمستان 95



:: برچسب‌ها: رستوران پارادایس کیش,آدرس رستوران پارادایس کیش,رستوران های معروف کیش,معرفی رستوران های کیش,رزرو میز در رستوران پارادایس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

لاک پشتهای دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.در خلیج فارس دو نوع لاک پشت وجود دارد یکی از نوع نوک دار و دیگری از نوع لاک پشت سبز.درآبهاى ساحلى جزيره كيش مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاک پشت های دريايى غول پيكر را به راحتى دیده میشوند.دیده شدن لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى کیش است که گردشگران تور کیش نوروز 96 علاقه خاصی به دیدن این لاک پشت ها دارند.لاک پشت های دريايى در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت.اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند.این لاک پشت ها ارتباط خود را با خشکی قطع نکرده اند و برای تنفس به آب نیازمند هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني کیش مي آيند. این لاک پشت ها برای تغذیه از اسفنج ها، عروس هاي دريايي، لارو سخت پوستان و نرم تنان، گياهان دريايي استفاده میکنند.

 چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد
بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
از ريختن زباله و پسمانده در دريا خودداري کنيد .
از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
گردشگران تور کیش میتوانند از این لاک پشت های زیبا دیدن و لذت نمایند.

لاک پشتهای دریایی کیش
 

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش

لاک پشتهای دریایی کیش



:: برچسب‌ها: لاک پشتهای دریایی کیش,جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش,معروف ترین جاذبه های کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جزیره هندورابی کیش

جزيره هندورابي جزيره اي ساكت، آرام و تقريبا خالي از سكنه با ساحلي زيبا، شني و تخته سنگهاي رويايي محلي مناسب جهت آرامش و تفريح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام آفتاب مسافران تور کیش است،این جزیره از جاذبه هایی است که در دنیا بسیار با ارزش هستند. اين جزيره از نظر سياحت و ايرانگردي از زير مجموعه هاي کيش است که با توجه به امکانات و استعداد طبيعي جزيره از نظر آب، خاک، هوا و شرايط خاص تجاري جزيرۀ کيش و همچنین برخورداري از زيبايي هاي طبيعي، قادر است بخشي از نياز‌هاي سياحتي و گردشگري تور کیش نوروز 96 را تأمين کند.هندورابی از جزایر ایرانی خلیج فارس بوده و از توابع کیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران می‌ باشد. جزیره هندورابی با 8 / 22 کیلومتر مربع مساحت، در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس و 133 کیلومتری بندرلنگه و در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است. این جزیره سرزمینی هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی است. بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است.فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد آنها کمتر از یکصد خانوار می باشد صید و غواصی است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابي آن را به زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان تبدیل کرده است. از آبزیان موجود در این ریف می توان به انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد. بازدید از لاک پشت های دریایی نیز که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی می آیند خالی از لطف نیست.این جزیره بسیار زیباست که هر ساله تعداد بازدید کنندگان تور کیش بیشتر و بیشتر میشوند.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی



:: برچسب‌ها: جزیره هندورابی کیش,جاذبه های کیش,معرفی جاذبه های کیش,معروف ترین جاذبه های کیش,بهترین دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت از جاذبه های دیدنی در بخش شرقی سواحل جزیره کیش است که با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری تور کیش و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها ایجاد شده است.گذر طبیعت درفضایی به وسعت 35 هزار مترمربع و حدود شش هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده است ، کاشت گیاهان بومی منطقه و سازگار با محیط و شرایط آب و هوایی و وجود درختان انجیر معابد در آن سبب شده تا گردشگران تور کیش نوروز 96 بتوانند در فضایی آرام، لحظاتی بیاد ماندنی و توام با نشاط را در این پارک زیبا تجربه کنند.طراحی مبلمانی مناسب ، نور پردازی زیبا بدون نصب تیر چراغ برق،نصب وسایل متنوع بازی برای کودکان و همچنین اختصاص فضایی برای بازی های ماسه ای از امکانات این گذر است . ایجاد جاده سلامت به عرض شش و نیم متر و نصب دستگاه های ورزشی ،به مسافران تور کیش این امکان را می دهد تا در فضایی زیبا به انجام تفریحات سالم بپردازند.نصب 15 مجسمه فایبر گلاس برگرفته از انوع گونه های پرندگان ، آهوان و لاک پشت ، ساخت آب نمای مرجانی و باغ ایرانی ، نشیمنگاه ها و نصب آلاچیق از دیگر جاذبه های گذر طبیعت است . نیازهای خانواده ها در این پارک برای تفریح و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است ، طراحی فضای سبز، ایجاد پیاده راه ها ، آبنماها و بازی های تفریحی متفاوت نشان از این موضوع دارد.

گذر طبیعیت کیش

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش

 

گذر طبیعیت کیش



:: برچسب‌ها: گذر طبیعت کیش,جاذبه های گردشگری کیش,معروف ترین جاذبه های کیش,دیدنی های کیش,معرفی جاذبه های کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است . این ساحل در شرق جزیره كيش با درختان نارگيل فراوان، لور قديمي و با آلاچيق هاي متعدد در طول ساحل، نزديك اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان واقع شده و مکانی شگفت انگیز و آرامش بخش را برای مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 96 پدید آورده است. 3000 درخت زیبای نارگيل در زمینی به مساحت 20 هكتار در ساحل شرق جزیره کیش كاشته شده كه باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش است.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در این ساحل دلنشین تفریح کنند و لحظات خوبی را به همراه داشته باشند. 

ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش

 

ساحل درختان نارگیل کیش



:: برچسب‌ها: ساحل درختان نارگیل کیش,جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های توریستی کیش,معروف ترین جاذبه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره رزیدنس لارا در ساحل مدیترانه قرار دارد که همین موجب شده است تا این هتل ساحل اختصاصی و مرکز اسپا و سرسره آبی داشته باشد.تمام اتاق های این هتل تمیز و دکوراسیون بسیار زیبایی دارد که مورد علاقه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.فاصله هتل رزیدنس تا مرکز شهر فقط 20 کلیومتر و با فرودگاه فقط 10 دقیقه است.این هتل 5 ستاره دارای چشم انداز فوق العاده زیبا است که بسیار استقبال شده از این چشم انداز.سرویس دهی این هتل به صورت Uall است.تمام اتاق های این هتل مجهز هستند تا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 هر وسیله ای که نیاز دارند در اتاق خود داشته باشند و تجربه یک سفر خوب را در این هتل داشته باشند. این هتل در مجموع 443 اتاق دارد.هتل رزیدنس علاوه بر امکانات اتاق امکانات ورزشی و  تفریحی نیز وجود دارد.مسافران تور آنتالیا علاوه بر غذا های ترکی نیز میتوانند غذا های ایتالیایی،چینی،مکزیکی،دریایی در این رستوران سفارش دهند.

 

سایر امکانات هتل رزیدنس ویژه مسافران تور آنتالیا:حمام آفتاب در ساحل شنی،استخر روباز و سر پوشیده،جکوزی،حوضچه آرامش،سونا،بولینگ،بلیارد،فتنیس،رستوران،تلفن مستقیم،سشوار،ایر کاندیشن،حمام ترکی،اینترنت و دیگر امکاناتی که این هتل را جز هتل های 5 ستاره محسوب میکند.

 

 

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

 

 

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

 

 

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

 

 

هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا,هتل های خوب انتالیا,قیمت رزرو اتاق در هتل فیم رزیدنس لارا و اسپا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره بایا لارا در آنتالیا قرار دارد که از بهترین هتل های آنتالیا شناخته شده است که مسافران تور آنتالیا بسیار از این هتل استقبال کرده اند.این هتل در ساحل مدیترانه قرار دارد. اکثر اتاق های این هتل مشرف به دریا بوده و بسیار تمیز و مجهز میباشند.حتی مسافران تور آنتالیا میتوانند از رستوران این هتل استفاده کنند که غذا های متنوع و بسیار خوشمزه برای مسافران تور آنتالیا دارد.مطمئنا هر کسی که در هتل اقامت داشته راضی بوده زیرا این هتل از همه لحاظ درجه یک بوده.تمیزی آب استخر،با کیفیت و خوشمزه بودن غذا ها،تمیز و مجهز بودن اتاق باعث شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار بگیرد.به جز استخر پارک آبی نیز در این هتل وجود دارد تا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 بهترین اقامت را در این هتل زیبا و 5 ستاره داشته باشند.

 

امکانات هتل بایا لارا ویژه مسافران تور آنتالیا:باشگاه ورزشی،رستوران،استخر،جکوزی،سونا،حمام ترکی،پارک آبی،والیبال ساحلی،اینترنت پر سرعت،ایروبیک برای بانوان،سشوار،تلوزیون،ماهواره،خشکشویی و دیگر امکاناتی که موجب میشود مسافران تور آنتالیا در آرامش خاطر در این هتل بمانند.

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل بایا لارا آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا,امکانات هتل بایا لارا آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های 5 ستاره انتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین از بهترین هتل ها در آنتالیا شناخته شده ایت که در بین مسافران تور آنتالیا طرفدار زیادی پیدا کرده است.هتل وو کرملین دارای ساحل اختصاصی است که از پوینت های مثبت این هتل بشمار میرود.در این هتل 5 ستاره 6 رستوران و 7 کافه وجود دارد تا مسافران تور آنتالیا تدر هر زمان که احساس گرسنگی کردند در این رستوران از غذا های فوق العاده خوشمزه میل کنند و لذت ببرند.امکانات این هتل بسیار زیاد است تا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 هر وسیله ای که احتیاج دارند در اختیارشان باشد و در این هتل زیبای 5 ستاره اقامت خوب راحتی را تجربه کنند.کارکنان این هتل بسیار خونگرم و خوش برخورد هستند.پیشنهاد میشود مسافرانی که ب آنتالیا سفر میکنند از این هتل برای اقامت انتخاب کنند.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل وو کرملین پالاس آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

هتل ادم و حوا از زیبا ترین هتل های انتالیا مجحسوب میشود که توانسته در بین مسافران تور آنتالیا طرفدار زیادی پیدا کند.اتاق های هتل رو به دریا هستند و تمام دیوار ها اینه کاری شده و از سقف تا کف اتاق نیز شیشه است.کارکنان هتل ادم حوا تمام تلاش خود را میکنند تا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 بتوانند بهترین اقامت خود را در این هتل رقم بزنند.این هتل با برخورد داری از ساحل اختصاصی و یو آل بودن از هتل های 5 ستاره آنتالیا به حساب می آید.مسافران تور آنتالیا میتوانند در زمان گرسنگی از رستوران هتل استفاده کنند و لذت ببرند.از امکانات هتل آدو و حوا میتوان به میز کار،سیسیتم سرمایشی و گرمایشی،مینی بار،اینترنت پر سرعت،استخر،جکوزی،سونا،والیبال ساحلی،زمین تنیس،ماساژ،سالن زیبایی،سالن جشن و میهمانی،خدمات کپی،باشگاه بدنسازی،صرافی،پارک و سرسره آبی،محوطه حمام آفتاب،ترانسفر فرودگاهی و دیگر امکاناتی که این هتل را جز هتل های 5 ستاره بشمار می آورد.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل برای اقامت میتوانند تجربه یک سفر خوب را داشته باشند.

 

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

 

 

هتل آدم و حوا آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی هتل 5 ستاره است در شهر آنتالیا که به سبک آمستردام در قرن 16 طراحی شده است.این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا در بین مسافران تور آنتالیا شناخته شده است.تمام اتاق ها . سوئیت های این هتل مجهز هستند تا مسافران و گردشگران تور آنتالیا بتوانند اقامتی راحت و آرام  را داشته باشند.این هتل در کنار ساحل دریایی مدیترانه ساخته شده است.در هتل اورنج کانتی از غذا های هلندی،عثمانی از مسافران تور آنتالیا پذیریی میشود.همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند از نمایش های که در این هتل برگزار میشود ببینند و لذت ببرند.هتل اورنج دارای 512 اتاق است که این اتاق ها بهم چسبیده اند.3 رستوران در هتل وجود دارد که یکی از رستوران ها صبحانه،ناهار،شام و رستوران دوم فقط غذا های گوشتی و رستوران سوم غذای ژاپنی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 سرو میکند.علاوه بر رستوران کافه نیز دارد.

امکانات هتل اورنج کانتی ویژه مسافران تور آنتالیا:حمام ترکی،ماساژ،سونا،جکوزی،باشگاه ورزشی،اتاق بخار،استخر،استخر کودکان و نوجوانان،گروه نمایش و موزیک زنده،خشکشویی،اتوشویی و دیگر امکانات که این هتل جز هتل های 5 ستاره شناخته شده است.

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,آدرس هتل اورنج کانتی آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک دلوکس در بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل مجلل در زیر مجموعه ای از هتل های تایتانیک قرار دارد.هتل تایتانیک بلک در کنار ساحل بسیار زیبا مدیترانه،جنگل های زیبای کاج و رودخانه ساخته شده است که مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.مساحت این هتل 5 ستاره بیشتر از 200 هزار متر مربع است.کارکنان این هتل تمام تلاش خود را میکنند تا گردشگران تور آنتالیا اقامتی راحت و آرام را داشته باشند.

این هتل زیبا و 5 ستاره امکانات بسیار زیادی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار داده است مانند:یازده استخر،نه رستوران،یک مرکز آبگرم،باشگاه ورزشی،حل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه،زمین گلف،تنیس، بسکتبال و والیبال ساحلی،خشکشویی،صرافی،خدمات نگهداری از کودک و ترانسفر فرودگاهی، اتاق های سوپریور (۲۲۶ اتاق)،اتاق های استاندارد (۲۵۱ اتاق)،اینترنت بی سیم رایگان،تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای،چای ساز و قهوه ساز،میز توالت،میز کار،حمام و سرویس بهداشتی مجهز،کمد و دیگز امکانات که باعث شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره و همچنین از هتل های خوب آنتالیا بین گردشگران و مسافران تور آنتالیا شناخته شود.

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره تایتانیک بلک آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

هتل اسپایس آنتالیا

هتل 5 ستاره اسپایس از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا است.این هتل به صورت uall است.مسافران تور آنتالیا میتوانند از بدو ورود متوجه منحصر به فرد بودن این هتل با هتل های دیگر بشوند.مسافران تور آنتالیا میتوانند در زمان گرسنگی از یکی از 6 رستوران این هتل استفاده کنند و از خوردن غذا های فوق العاده خوشمزه هتل لذت ببرند.امکانات تفریحی هتل بسیار زیاد است به صورتی که نمیتوانید گذر زمان را در این هتل احساس کنند.هتل اسپایس دارای ساحل شنی،استخر،زمین تنیس،فوتبال،باشگاه بدنسازی،سونا،جکوزی،استخر،حمام ترکی،رستوران ،کافی شاپ،اسپا،اینترنت رایگان در سراسر هتل،والیبال ساحلی و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 بتوانند بهترین اقامت خود را داشته باشند.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت رسانی هستند تا هیچ مشکلی،هیچ کم و کسری برای هیچ یک از مسافران تور آنتالیا پیش نیاید.پیشنهاد میشود اگر به دنبال هتل خوب میگردید این هتل را انتخاب کنید تا در کنار خانواده لحظات به یادماندنی را داشته باشید.

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

هتل اسپایس آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل اسپایس آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

هتل مارمار آنتالیا

 

هتل 5 ستاره مارمارا آنتالیا در منطقه تقسیم قرار دارد.این هتل 5 ستاره با ارائه بهترین خدمات رفاهی آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.اتاق های هتل بسیار شیک و دکوراسیون زیبایی دارند.کارکنان هتل شبانه روزی در حال خدمت به مسافران تور آنتالیا هستند.هتل فقط 5 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.سافران تور آنتالیا نوروز 96 با انتخاب این هتل میتوانند تجربه یک سفر خوب را در این هتل تجربه کنند.این هتل دارای امکاناتی چون:زمین تنیس،حمام ترکی،میز بیلیارد،رزروشن ۲۴ ساعته،رستوران،کافی شاپ،وای فای،جکوزی،سونا،ساحل اختصاصی،اتوشویی و خشکشویی، اجاره ماشین، آرایشگاه است.

 

 

هتل مارمارا آنتالیا

 

 

هتل مارمارا آنتالیا

 

 

هتل مارمارا آنتالیا

 

 

هتل مارمارا آنتالیا

نرخ ویژه تور آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل مارمار آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال از هتل های خوب آنتالیا میباشد.هتل مکس رویال با بهترین امکانات رفاهی آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.این هتل دارای 445 اتاق است.در این هتل 5 رستوران و 7 استخر وجود دارد که رستوران های هتل با خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذا ها از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکند.کارکنان هتل مکس شبانه روزی در حال خدمت به مسافران هستند همچنین مسافران تور آنتالیا میتوانند در این هتل 5 ستاره از فوق العاده ترین امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی میتوان به:استخر سر پوشیده،استخر روبار،رستوران،کافی شاپ،حمام ترکی،قایق رانی،پینگ پونگ،زمین تنیس،بیلیارد،اینترنت،اسپا،گلف،جت اسکی،اسکواش و ... اشاره کرد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 میتوانند در این هتل تجربه یک سفر خوب را داشته باشند.

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل مکس رویال آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل مکس رویال آنتالیا,هتل های آنتالیا,معروف ترین هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,لیست هتل های آنتالیا,آفر هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

ساحل پاتارا ترکیه

 

ساحل پاتارا ترکیه یکی از طولانی ترین سواحل ترکیه و دریای مدیترانه است که مسافران تور ترکیه میتوانند در این ساحل لحظات خوشی را داشته باشند.در این ساحل کافی شاپ نیز وجود دارد تا علاقه مندان تور ترکیه نوروز 96 در هر زمان از این کافی شاپ و نوشیدنی هایش لذت ببرند.سحل پاتارا دارای یک گونه لاک پشت در حال انقراض است که تولید مثل میکند.در نزدیکی این ساحل ساختمانی وجود دارد که بعد ها تبدیل به افسانه بابا نوئل شده است به مسافران تور ترکیه پیشنهاد میشود اگر به ترکیه سفر کردند از این ساحل زیبا و دیدنی دیدن فرمایند.

 

 

ساحل پاتارا ترکیه

 

 

ساحل پاتارا ترکیه

 

 

ساحل پاتارا ترکیه

قیمت تور ترکیه



:: برچسب‌ها: ساحل پاتارا ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,معروف ترین جاذبه های گردشگری ترکیه,معرفی مکان های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های ترکیه است که 110 متر با میدان تقسیم فاصله دارد.تمام اتاق های این هتل مجهز هستند , خدماتی را برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته اند تا گردشگران و مسافران تور ترکیه نوروز 96 بتوانند اقامتی راحت را داشته باشند.تمام اتاق ها و حتی خود هتل با بهترین رنگ ها و طراح ها دیزاین شده اند.این هتل از پرطرفدار ترین هتل های استانبول است بین مسافران تور ترکیه. هتل تکسیم تنها در چند قدمی جذابیت های این شهر است کافیست مسافران تور ترکیه به محض خروج از هتل ؛ گالری های هنر ، سالن اپرا ، تئاترهای متعدد ، کافه و بارها را در اطراف خود بیابند.اتاق های این هتل دکوراسیونی باشکوه با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دارند،در طراحی ساختمان مدرن هتل تکسیم گونن از سرامیک و مرمر ساخته شده و به طرز زیبایی طراحی شده است.

 

امکانات ویژه این هتل مخصوص مسافران تور ترکیه:سیستم تهویه هوا،تلویزیون صفحه تخت،پشت بام با مناظر پانوراما،استخر روباز،حمام ترکی،حمام ترکی و بخار،اتاقهای پاک و بدون سیگار،گاوصندوق، استخر سر پوشیده،پذیرش شبانه روزی،مرکز بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،آسانسور،انبار بار و چمدان،سونا،رستوران،ماساژ،خشکشویی،لباسشویی،ترانسفر فرودگاه،کرایه ماشین،آرایشگاه،خانه داری،خدمات تورها،صبحانه در اتاق .....

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 

 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

قیمت تور ترکیه



:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,آدرس هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه,بهترین هتل های استانبول ترکیه,معروف ترین هتل های استانبول ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه در پشت بام هتل بین المللی قصر طلایی مشهد واقع شده و با منظره ای بسیار زیبا از گنبد طلایی آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. بسیاری از مسافران تور مشهد که قصد سفر به مشهد را دارند هتل بین المللی قصر را برای اقامت انتخاب می کنند تا بتوانند از این بودن در رستوران لذت ببرند. رستوران بارگاه آماده پذیرایی از تمامی زائران چه مقیم و چه غیر مقیم هتل بین المللی می باشد. با تور مشهد همراه شوید تا لحظات خوشی را در این رستوران همراه عزیزانتان سپری کنید.

 رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد, قیمت رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد بزرگترین سالن پذیرایی صبحانه در شهر مشهد است و آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. این رستوران به دلیل سرو بوفه صبحانه بی نظیر و شگفت انگیز, مشهور ترین بوفه صبحانه در سطح شهر مقدس مشهد می باشد. رستوران ضیافت مفتخر است با فراهم نمودن متنوع ترین و بزرگترین بوفه صبحانه در کشور موجبات شادی و لذت بردن شما مسافران تور مشهد را فراهم نماید. رستوران ضیافت علاوه بر بوفه صبحانه مشهورش آمادگی پذیرایی از گردشگران تور مشهد را در طول روز دارد. با انتخاب تور مشهد برای سفر امکان اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد و وقت گذراندن در رستوران معروف ضیافت در کنار عزیزانتان برای شما گردشگران تور مشهد فراهم خواهد شد.

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد, قیمت رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد

رستوران VIP پرستیژ در طبقه اول هتل بین المللی قصر طلایی آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می باشد, اگر قصد دارید در سفر خود یک وعده غذایی پر زرق برق را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید رستوران پرستیژ بهترین و اولین انتخاب شما خواهد بود چرا که بی شک این رستوران تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مهمانان تور مشهد به کار گرفته است تا یک سفر به یاد ماندنی را در رستوران پرستیژ با تور مشهد برای شما مسافران تور مشهد به ثبت برساند. منوی این رستوران به صورت سلف, باز و بوفه سمی باشد و مطمئنا شما با هر سلیقه ای که باشید در این رستوران لحظات خوشی را به ثبت می رسانید. با تور مشهد همراه شده تا علاوه بر اقامت در رستوران بین المللی قصر طلایی امکان گذراندن لحظاتی خوش نیز در رستوران پرستیژ برای شما گردشگران تور مشهد فراهم شود.

رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد

رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد در طبقه 12+ هتل دقیقا در روبروی بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد می باشد. در منو این رستوران انواع غذا های اصیل ایرانی با طعم و مزه خاصی سرو می شود که نظر هر مشتری را به سرعت جلب می کند. شما مسافران تور مشهد با هر سلیقه و ذائقه ای که باشید می توانید در سفر با تور مشهد در کنار عزیزانتان در این رستوران بسیار زیبا لذت کافی را ببرید. جلب رضایت شما گردشگران تور مشهد موفقیت روز افزون ما در اجرای هر چه بهتر تور مشهد می باشد, با ما همراه شوید زیرا که شما لایق بهترین هایید.

 

رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد



:: برچسب‌ها: آفر رستوران های مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد, رستوران گردون هتل مدینه الرضا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد

فضای وسیعی از طبقه 1+ هتل مدینة الرضا مشهد مختص رستوران های گل نرگس 1 و 2 می باشد که هر روزه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و زائران محترم تور مشهد می باشند. منوی رستوران شامل غذا های ایرانی, فرنگی و بین المللی می باشد که گردشگران تور مشهد با هر سلیقه ای که باشند به راحتی می توانند در رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد غذای مورد علاقه شان را سرو کنند و از وقت گذراندن در کنار عزیزانشان لذت ببرند و لحظات خوشی را با سفر با تور مشهد تجربه کنند.

رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد

رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران گل نرگس هتل مدینة الرضا مشهد, آفر رستوران های مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران تشریفات مشهد

مجموعه پذیرایی و رستوران تشریفات مشهد در منطقه ییلاقی طرقبه شاندیز, با کارکنانی مهربان و صمیمی و محیطی بسیار آرام و کاملا بهداشتی آماده پذیرایی از مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. این مجموعه توانسته افتخاراتی همچون واحد نمونه گردشگری تور مشهد و واحد نمونه بهداشت را در سال های گذشته ازآن خود کند. اولین انتخاب مسافران تور مشهد برای سپری کردن اوقاتی خوش مجموعه تشریفات است چرا که رستوران تشریفات از نظر فضاسازی و طراحی محیط به عنوان یک جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق کشور معرفی شده است. با انتخاب تور مشهد برای سفر به مشهد و گشت و گذار و تفریح به طرقبه حتما به این مجموعه سر بزنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران تشریفات مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران تشریفات مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیزی سید مشهد

دیزی سرای سید در مشهد, ایتدای جاده جاغرق آماده پذیرایی از مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. این دیزی سرا زبان زد همه دیزی سراهای مشهد می باشد, اگر در مشهد قصد رفتن به دیزی سرا را کردید و از یک مشهدی آدرس دیزی سرا را پرسیدید بدانید بی شک دیزی سید را به شما معرفی خواهند کرد. با دیزی های دیزی سید هیچ چیزی مانند ترشی و ماست مخصوص خود این رستوران نمی چسبد به خصوص ترشی هایی که سرش دعواست. قیمت این دیزی سرا نسبت به منوی وسوسه انگیزش بی نظیر است. در سفرتان با تور مشهد به این دیزی سرا سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. ساعت کار دیزی سرا از 12 تا 14 و 20 تا 24 می باشد و در میان باغی سرسبز و کوهستانی پذیرای گردشگران تور مشهد می باشد.

دیزی سید مشهد



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد, دیزی سید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران میرعماد طرقبه مشهد

رستوران میر عمماد در مشهد در طرقبه, اول عنبران, عنبران 11 پذیرای مسافران و زائران تور مشهد می باشد. ظرفیت رستوران میر عماد 300 نفر می باشد و معمولا تلفنی رزرو می شود و کیفیت غذای خوبی را ارائه می دهد. منوی رستوران شامل غذاهایی مانند: ماهیچه, کباب برگ, شیشلیک, فیله کباب, ماهی هوکی, جوجه بدون استخوان, جوجه با استخوان, کباب مخصوص میرعماد, کباب لقمه, دیزی سنگی می باشد. پیشنهاد می کنم در سفرتان با تور مشهد به طرقبه بروید و در کنار گشت و گذارتان به رستوران میرعماد سر بزنید و از غذا های خوشمزه و لذیذش لذت ببرید.

رستوران میرعماد طرقبه مشهد

رستوران میرعماد طرقبه مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران میرعماد طرقبه مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران پسران سید مشهد

رستوران پسران سید مشهد در طرقبه بین عنبران 21 و 23 جنب رستوران حمید بلبل پذیرای مهمانان و زائران تور مشهد می باشد. ظرفیت این رستوران 400 نفر می باشد و از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد و دارای اینترنت و پارکینگ رایگان نیز می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذا های سنتی و ایرانی می باشد. در سفرتان با تور مشهد به رستوران پسران سید مشهد سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران پسران سید مشهد

رستوران پسران سید مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران پسران سید مشهد, رزرو رستوران های مشهد, لیست رستوران های مشهد, رستوران های معروف ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران کسری طرقبه مشهد

رستوران کسرس مشهد در عنبران از ساعت 12 تا 24 با ظرفیت 400 نفر پذیرای مسافران و زائران تور مشهد می باشد. رستوران دارای رزرو تلفنی و پیک و دارای وسایل بازی برای کودکان می باشد. در سفرتان با تور مشهد به این رستوران در طرقبه سر بزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران کسری طرقبه مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران کسری طرقبه مشهد, بهترین رستوران های مشهد, آفر رستوران های مشهد, لیست رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول (ConradHotelIstanbul) از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد که در خیابان بشیکتاش و نزدیک میدان تقسیم واقع شده است. این هتل دارای 553 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای حمام سنگ مرمر و مجهز به امکانات لوکس هستند. فاصله هتل کنراد تا فرودگاه آتاتورک 22 کیلومتر و تا مرکز تجاری مسلک 15 دقیقه می شود. گردشگران تور استانبول می توانند از چشم انداز ساحل دریا این هتل لذت ببرند و سفر خوشی را سپری نمایند.

امکانات رفاهی هتل کنراد استانبول از قبیل رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی،  تنیس، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای VIP، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز، خدمات تهیه بلیط، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشند.



:: برچسب‌ها: هتل کنراد استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول,رزرو هتل کنراد استانبول,امکانات رفاهی هتل کنراد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گرند حیات استانبول

هتل گراند حیات استانبول هتل 5 ستاره لوکس است که در مرکز شهر استانبول واقع شده است و 400 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد. در فاصله 5 کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین دیدنی های استانبول به شمار می آیند. فاصله هتل گرند حیات استانبول تا فرودگاه آتاتورک 19/3کیلومتر می شود. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی ترکیه را در بوفه ارائه میکند و همچنین گردشگران تور استانبول می توانند از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های مختلف رستوران این هتل نهایت لذت را ببرند. این هتل دارای 360 اتاق با کلیه امکانات می باشد.

امکانات هتل گرند حیات استانبول شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر سرباز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، تراس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، صرافی و... می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات استانبول,هتل های 5 ستاره خوب استانبول,خدمات رفاهی هتل گرند حیات استانبول,بهترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هالیدی این استانبول

یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل هالیدی این استانبول است که در منطقه شیشلی قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس پازارتیکه 50 متر می شود. هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر واقع شده و از آثار تاریخی نزدیک این هتل می توان مسجد آبی و بازار بزرگ نام برد. این هتل دارای 203 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت مجلل است.

امکانات هتل هالیدی این استانبول رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، میز بیلیارد، ترانسفر رایگان فرودگاهی، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، صرافی، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و... می باشند.



:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول,امکانات هتل هالیدی این استانبول,معرفی بهترین هتل های 5 ستاره استانبول,آدرس هتل هالیدی این استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه  Besiktas استانبول قرار دارد. موزه ی Naval و مسجد Sinan Pasha و کاخ Dolmabahçe از نقاط دیدنی اطراف هتل هستند. این هتل دارای 140 اتاق با فضایی آرام و دکوراسیونی شیک می باشد. فاصله هتل دبلیو استانبول تا فرودگاه 50 دقیقه می شود.

امکانات هتل دبلیو برای گردشگران تور استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، باشگاه ورزشی مجهز، آبگرم و مرکز ماساژ، سونا، باغ، تراس، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، اتاق های خالی از حساسیت، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتاق های وی آی پی، صرافی، سالن کنفرانس، سوئیت خانوادگی، سیستم امنیتی، فروشگاه و... می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول,هتل های لوکس استانبول ترکیه,رزرو هتل دبلیو استانبول,امکانات هتل دبلیو استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های مجلل 5 ستاره استانبول می باشد. این هتل دارای حدودا 170 اتاق با امکانات عالی برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل رامادا پلازا تا مادان تکسیم استانبول 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 13 کیلومتر می شود. در بام این هتل استخری ساخته شده است که بسیار منظره هتل را زیبا کرده است. مسافران تور استانبولمی توانند در اتاق بخار مرمری و سونا به استراحت پرداخته و یا از ماساژ درمانی لذت ببرند.

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول از قبیل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق های VIP، اتاق های پاک و بدون سیگار، سرویس نگهداری کودکان، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، اتاق های ضد صدا، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت و... هستند.



:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,خدمات هتل رامادا پلازا استانبول,رزرو هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آوانتگارد استانبول

هتل آوانتگارد استانبول از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای و لوکس آوانتگارد در ترکیه محسوب می شود. این هتل در منطقه بسیکتاش و نزدیک میدان تقسیم قرار دارد. اتاق های هتل آوانتگارد استانبولشامل 84 اتاق استاندارد، خانوادگی و وی آی پی می شود.

از امکانات هتل آوانتگارد استانبول برای گردشگران تور استانبول ترکیه می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، حمام ترکی، سالن ورزشی، سونا، جکوزی،  مرکز سلامت و تناسب اندام، سالن کنفرانس، فروشگاه، صرافی، صندوق امانات، سرویس نگه داری از کودک، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاهی، کرایه اتومبیل، مطقه بدون سیگار، دستگاه خود پرداز، خدمات کپی و فکس، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و تاکسی سرویس اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: هتل آوانتگارد استانبول,تور استانبول ترکیه,امکانات هتل آوانتگارد استانبول,رزرو هتل آوانتگارد استانبول,بهترین هتل های استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون در منطقه Fatih قرار دارد که از بهترین هتل های استانبول ترکیه به شمار می رود. هتل آک گون استانبول دارای 8 طبقه با 275 اتاق مبله و کف اتاق ها فرش شده هستند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می شود. هتل آک گون استانبول به مسجد کبود و موزه توپکاپی نزدیک است و می تواند انتخاب خوبی برای گردشگران تور استانبول ترکیه باشد.

امکانات هتل آک گون استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سالن ورزشی، کرایه اتومبیل، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، گشت درون شهری و برون شهری، منطقه بدون سیگار، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات شستشوی لباس، خدمات خانه داری، لاندری، صرافی، خدمات کپی و فکس، آرایشگاه و خدمات نگهداری از کودکان هستند.

 



:: برچسب‌ها: هتل آک گون استانبول,هتل های لوکس استانبول,هتل های معروف استانبول,امکانات هتل آک گون استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل الیت وورد استانبول

هتل 5 ستاره الیت وورد استانبول در جند قدمی میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است که از بهترین هتل های استانبول به شمار می رود. این هتل دارای 245 اتاق با دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. فاصله هتل الیت وورد استانبول تا کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ 3 کیلومتر است و همچنین تا فرودگاه 25 کیلومتر فاصله دارد. به گردشگران تور استانبولپیشنهاد می شود که در یکی از 6 رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی میل نمایند و لذت ببرند.

امکانات هتل الیت وورد استانبول از قبیل رستوران، پذیرش شبانه روز، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، محل مخصوص کشیدن سیگار، بار، گرمایش، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز تجارت و... می باشند.

 



:: برچسب‌ها: هتل الیت وورد استانبول,بهترین هتل های استانبول ترکیه,رزرو هتل های استانبول ترکیه,هتل های 5 ستاره خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کوثر ناب مشهد

هتل پنج ستاره کوثر ناب مشهد یکی از هتل‌های تازه تاسیس در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع) می باشد. این هتل دارای 51 باب واحد لوکس شامل رویال سوییت، سوییت دو خوابه، پریمیر سوییت، سوپریور سوییت و استودیو سوییت می باشد که دارای امکانات لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت پرسرعت بی‌سیم هستند. از دیگر امکانات هتل کوثر ناب برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لابی، اینترنت، نمازخانه و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، هتل کوثر ناب مشهد



:: برچسب‌ها: هتل کوثر ناب مشهد,بهترین هتل های 5 ستاره مشهد,امکانات رفاهی هتل کوثر ناب مشهد,آدرس هتل کوثر ناب مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره با سابقه مشهد می باشد که جنب پارک صدا و سیما واقع شده است. هتل پردیسان دارای 5 طبقه مشتمل بر 162 باب اتاق و سوئیت است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا حرم امام رضا 25 دقیقه می باشد.

امکانات هتل پردیسان برای مسافران تور مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، مجموعه آبی، سونا، جکوزی، انواع ماساژ، زمین بازی کودکان، تاکسی سرویس و لاندری، سالن بیلیارد و تنیس می شود.

آدرس : مشهد، بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما



:: برچسب‌ها: هتل پردیسان مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های 5 ستاره خوب مشهد,آدرس هتل پردیسان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل 5 ستاره مشهد به حرم امام رضا (ع) می باشد. این هتل یکی از بزرگترین هتل های مشهد بوده که با 325 اتاق شامل 205 اتاق دوتخته و 72 اتاق سه تخته و بقیه اتاق ها بصورت آپارتمان های یک خوابه و آپارتمان های دوخوابه در خدمت مسافران تور مشهد می باشد. فاصله این هتل تا ایستگاه راه اهن 10 دقیقه و تا فرودگاه 30 دقیقه می شود.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، پارک کودکان، صندوق امانات، تاسی سرویس، اینترنت، امکانات برای معلولین، اتاق چمدان، لابی و... می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های 5 ستاره معروف مشهد,رزرو هتل مدینه الرضا مشهد,خدمات هتل مدینه الرضا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور جزو هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل دارای 20 طبقه و 600 واحد است. فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا فرودگاه 10 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا حرم امام رضا 15 دقیقه می شود. در رستوران بین المللی این هتل انواع غذلهای خوشمزه و لذیذ ارائه می شود.

امکانات هتل قصر طلایی مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، استخر , سونا , سالن بدنسازی، تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری ، کافی نت، پارکینگ و... می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 36



:: برچسب‌ها: هتل قصر طلایی مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب در مشهد,امکانات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد,آدرس هتل قصر طلایی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل 5 ستاره بین المللی قصر مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که تا حرم امام رضا 800 متر فاصله دارد. هتل بین المللی قصر مشهد دارای 219 اتاق که شامل اتاق های یک نفره، دونفره، پرنسس روم، سوئیت، کانکت، آپارتمان و اتاق‌های جدید و منحصر به فرد و سوئیت رویال می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد شامل رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن همایش، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس شبانه روزی، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، اينترنت وايرلس، اتاق ماساژ، اتاق بازی كودكان، تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، صندوق امانات و... می شود.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 16



:: برچسب‌ها: هتل بین المللی قصر مشهد,هتل های 5 ستاره بین المللی مشهد,آدرس هتل بین المللی قصر مشهد,رزرو هتل بین المللی قصر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()