نوشته شده توسط : elham

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس یک با 163 اتاق جزو هتل های چهار ستاره شهر مقدس مشهد محسوب می شود.این هتل با ارائه خدمات و امکانات  با کیفیت موجب رضایت بسیاری از گردشگران تور مشهد شده است.فاصله 3 دقیقه ای هتل با حرم از جمله مزیت های آن به شمار می رود.شما می توانید از چایخانه سنتی هتل که در طبقه پنجم واقع شده بهره ببرید.رستوران هتل الماس با چشم انداز روبه حرم برای برگزاری انواع مراسم با ظرفیت 120 نفر آماده پذیرایی از میهمانان هتل مشهد مهر 96 می باشد.استخر،سونا،جکوزی،خدمات ماساژ،سالن همایش و کنفرانس،سرویس شستشوی لباس،صندوق امانات،ترانسفر رایگان و خدمات اینترنتی تنها بخشی از امکانات رفاهی موجود در این هتل مشهد است.

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد


هتل سی نور مشهد

آن دسته از مسافران تور مشهد که به دنبال یک هتل با تجهیزات مدرن و مطلوب می باشند،هتل سی نور واقع درخیابان هفده شهریور در نزدیکی خیابان امام رضا می تواند بهترین گزینه باشد.این هتل با امکانات و خدماتی چون : سالن ورزشی،فوتبال دستی،استخر،سونا،ماساژ،سینما 5 بعدی،اینترنت پرسرعت،سالن بیلیارد،سرویس رایگان به حرم،سالن کنفرانس و جلسات و دیگر امکانات رفاهی لازم جزو هتل های چهار ستاره ی مشهد به شمار می رود.رستوران این هتل واقع در طبقه شانزدهم با طبخ غذاهای لذیذ و با کیفیت آماده ی میزبانی از تمامی گردشگران هتل مشهد پاییز 96 می باشد.فاصله هتل سی نور تا پارک کوه سنگی و مجتمع تجاری زیست خاور تنها 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل هما 1 مشهد

هتل هما یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 125 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبله و .... برخوردار است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به کافی شاپ، سالن غذا خوری، زمین تنیس، پارکینگ، اینترنت در لابی، خشکشویی، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد. در داخل هتل هما فروشگاه هایی وجود دارد که مسافران تور مشهد می توانند وسایل مورد نیاز خود را بخرند. مسافران هتل مشهد پاییز 96 می توانند با انتخاب این هتل لحظات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد


هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل از 6 طبقه و 76 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی و ... می باشد. به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر امام رضا مورد توجه مسافران و زائران هتل مشهد شهریور 96 قرار گرفته است. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در ایام سال فراهم کرده است.

آدرس: مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,معرفی هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون از هتل های 5 ستاره کیش است که در بهترین موقعیت در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره دارای نمای سفید و زیبا است و در میدان داریوش ساخته شده است.این هتل زیبا و 5 ستاره دارای رستوران و کافی شاپ است و بهترین ها را برای مسافران تور کیش آماده میکند.اتاق های این هتل همه مجهز هستند و شیک تا مسافران تور کیش بتوانند اقامتی خوبی را تجربه کنند.پذیرش 24 ساعته این هتل موجب شده است تا در هر زمان که مسافران تور کیش هر وسیله و چیزی را احتیاج داشتند در اختیارشان بگذارند.غذا های رستوران این هتل همه با بهترین کیفیت پخته و آماده شده اند تا مسافران تور کیش از بودن در این هتل لذت ببرند.پیشنهاد میشود اگر دنبال هتل 5 ستاره هستید این هتل برای اقامت انتخاب کنید.

هتل گامبرون کیش


هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش است.هتل شایان از برگترین های کیش است که در بین مسافرانتور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.هتل شایان نزدیک جاذبه های گردشگری این شهر از جمله دریای خلیج فارس قرار دارد.هتل 5 ستاره شایان دارای بهترین امکانات رفاهی و تفریحی است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.تمام کارکنان این هتل با مسافران تور کیش به خوبی برخورد میکنند و پذیرش شبانه روزی آنها موجب شده تا مسافران تور کیش در هر زمان اگر به چیزی احتیاج داشتند در اختیار آنها بگذارند.اتاق های این هتل 5 ستاره بسیار تمیز  و شیک است و همچنین به دلیل مجهز بودن تمام اتاق ها باعث شده تا مسافران و گردشگران تور کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

امکانات هتل شایان ویژه مسافران تور کیش:رستوران،اینترنت،ماهواره،ترانسفر فرودگاهبیلیارد و دیگر امکانات ی که موجب شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره قرار بگیرد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش


هتل پالاس کیش

هتل 5 ستاره کیش از بهترین هتل های 5 ستاره در بین مسافران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 است.هتل 5 ستاره پالاس دارای امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.هتل پالاس 15 طبقه است و در آخرین طبقه هتل سینما و نمایشگاه هنری وجود دارد.موقعیت جغرافی این هتل بسیار خوب است و در نزدیکی مراکز خرید وجود دارد.این هتل زیبا 5 ستاره بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل پالاس ویژه مسافران تور کیش:ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ،رستوران،استخر،اسنترنت،پارکینگ،تلوزیون،یخچال،تاکسی سرویس،سیستم تهویه،پذیرش 24ساعته،زمین ورزشی،وان و دیگر امکاناتی که موجب میشود تا مسافران تور کیش در آرامش خاطر در این هتل اقامت کنند.

هتل پالاس کیش

 

هتل پالاس کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل 5 ستاره کیش از هتل های خوب کیش است که مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.امکانات این هتل بسیار است که موجب شده تا این هتل جز هتل های 5 ستاره به حساب بیاید.مسافران تور کیش میتوانند در زمان کوتاهی به مراکز خرید و تجاری این شهر برسند زیرا این هتل نزدیک مراکز خرید است.تمام اتاق ها با بهترین مدل و شکل دیزاین شده اند که مورد توجه مسافران قرار گرفته است.تمام پرسنل و کارکنان این هتل مودب و خوش برخورد هستند.پذیرش 24 ساعته این هتل باعث شده تا مسافران تور کیش در هر زمان که چیزی احتیاج داشتند بتوانند دسترسی پیدا کنند.این هتل توانسته با امکانات خود مورد توجه و علاقه مسافران تور کیش قرار بگیرد.مسافران تور کیش میتوانند با اقامت در این هتل تجربه سفر خوب را داشته باشند.

امکانات هتل پارمیدا ویژه مسافران تور کیش:استخر،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت و دیگز امکانات که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش


هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران در کیش است که از هتل های خوب کیش در بین مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 شناخته شده است.اتاق های هتل ایران مشرف به دریا هستند و منظره بسیار زیبایی دارند تا مسافران تور کیش دوست داشته باشند و اقامتی خوب و راحت داشته باشند.در تمام هتل پوشش اینترنت پر سرعت وجود دارد.تعداد اتاق های این هتل 120 است و 22 سویت آن بین 50 تا 70 متری هستند.هتل ایران بسیار به مراکز خرید کیش نزدیک است تا در هر زمان که مسافران تور کیش میخواهند در زمان خیلی کم به فروشگاه برسند.اتاق های هتل ایران بسیارذ مجهز هستند تا مسافران تور کیش در آرامش و راحتی در این هتل بمانند و تجربه سفری خوب را داشته باشند.برخورد کارکنان هتل با مسافران تور کیش بسیار عالی است.هر روز تمام وسایل بهداشتی،خوراکی شارژ میشود.

امکانات هتل ایران ویژه مسافران تور کیش:سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز،پارکینگ،استخر،سیستم های صوتی و تصویری،صندوق امانات اختصاصی،باشگاه بدنسازی و ... تا مسافران تور کیش در آرامش تمام اقامت خود را داشته باشند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,آفر هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش از هتل های خوب 4 ستاره در جزیره زیبای کیش است.این هتل به مراکز خرید بسیار نزدیک است تا مسافران تور کیش در زمان کم بتوانند تمام خرید های خود را انجام دهند.اتاق های هتل آریان بسیار تمیز و شیک هستند و دارای امکانات رفاهی زیادی هستند.ترانسفر فرودگاهی هتل قبل از رسیدن مسافران تور کیش به جزیره منتظر آنها است.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت به مسافران تور کیش هستند تا آنها بتوانند تجربه سفری خوب را در این هتل داشته باشند.امکانات هتل شامل:اینترنت،رستوران،قفل درب کارتی،کافی شاپ،بیلیارد،اجاره ماشین بدون راننده،خدمات راهنمای تور،لاندری،خشکشویی میباشد.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو از بهترین هتل های 4 ستاره در جزیره زیبای کیش قرار دارد.امکانات رفاهی این هتل بسیار زیاد و به اندازه هتل 5 ستاره میباشد.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل برای اقامتشان میتوانند تجربه یک سفر خوب را داشته بانشد.ترانسفر فرودگاهی نیز مسارفران تور کیش را از فرودگاه به هتل میاورد.اتاق های نیز به سرعت مسافران تور کیش تحویل داده میشود.تمام اتاق های این هتل مجهز به امکانات هتستند و دکوراسیون زیبایی دارند.از امکانات هتل میتوان به :رستوان،کافی شاپ،خشکشویی،اینترنت،پارکینگ اشاره کرد.اگر به دنبال هتلی خوب میگردید هتل فلامینگو گزینه خوبی برای اقامت است.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل سورینت صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف در جزیره زیبایی کیش است.هتل صدف از بهترین هتل های کیش است.این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از فرودگاه تا هتل با ترانسفر بیایند بدون پرداخت هزینه.اتاق های هتل مجهز هستند و با دکوراسیونی زیبا طراحی شده است.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.هتل صدف دارای امکانات رفاهی زیادی است تا مسافران تور کیش بتوانند تجربه سفر خوب را در این هتل داشته باشند.امکاناتی همچون:ترانسفر فرودگاهی،باشگاه بدنسازی،استخر،سونا،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت،آرایشگاه زنانه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور کیش آماده شده است.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل ارم کیش

هتل 4 ستاره ارم در جزیره زیبا کیش تاسیس شده است.هتل ارم امکانات خوبی را برای مسافران تور کیش در نظر گرفته است.این هتل ویو بسیار زیبایی دارد.رستوران هتل نیز دارای غذا های متنوع و بسیار خوسمزه برای مسافران تور کیش آماده میکند.تمام اتاق های هتل ارم مجهز هستند و فوق العاده شیک طراحی شده اند تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.گردشگران و مسافران نیز میتوانند در طول اقامت خود از استخر،جکوزی،فروشگاه و همچنین اینترنت رایگان استفاده کنند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس جز هتل های خوب 5 ستاره کیش به حساب می آید این هتل دارای امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است همچنین از نظر موقعیت به مراکز خرید و مرکز شهر نزدیک است.اتاق های این هتل نیز همه تمیز و مجهز بوده تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند و از بودن در این هتل لذت ببرند.پذیرش 24 ساعته این هتل نیز موجب شده تا در هر زمان که مسافران تور کیش احتیاج به چیزی داشتند به سرعت در اختیار آنها گذاشته و به انها رسیدگی کنند.اینترنت نیز در سر تا سر هتل با کیفیت بالا وجود دارد.در رستوران این هتل نیز مسافران تور کیش میتوانند بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت سفارش دهند.

امکانات هتل پارمیس ویژه مسافران تور کیش:سیستم تهویه،اینترنت،قفل درب کارتی،استخر،جکوزی،فروشگاه،صندوق امانات،لباسشویی،خشکشویی،پذیرش 24 ساعته،کافی شاپ و دیگر امکانات که این هتل جز هتل 5 ستاره به شمار میاورد.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آرامیس کیش

هتل 4 ستاره آرامیس کیش از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه با مراکز خرید فاصله دارد.هتل آرامیس به دلیل قیمت مناسب که دارد در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.اتاق های این هتل تمیز و شیک هستند و امکانات خوبی برای مسافران تور کیش آماده کرده اند.مسافران تور کیش میتوانند در هر زمان که احساس گرسنگی کردند در رستوران هتل غذا سفارش دهند و از غذا های خوب رستوان لذت برند.کارکنان هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند و به خوبی با آنها برخورد میکنند.هتل آرامیس روبروی بازار پردیس قرار گرفته که از این نظر برای مسافران تور کیش بسیار خوب است زیرا به راحتی میتوانند از این مرکز خرید خرید های خود را انجام دهند.مسافران میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند. 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش از هتل های خوب 4 ستاره در جزیره زیبای کیش است.این هتل به مراکز خرید بسیار نزدیک است تا مسافران تور کیش در زمان کم بتوانند تمام خرید های خود را انجام دهند.اتاق های هتل آریان بسیار تمیز و شیک هستند و دارای امکانات رفاهی زیادی هستند.ترانسفر فرودگاهی هتل قبل از رسیدن مسافران تور کیش به جزیره منتظر آنها است.کارکنان هتل نیز 24 ساعته در حال خدمت به مسافران تور کیش هستند تا آنها بتوانند تجربه سفری خوب را در این هتل داشته باشند.امکانات هتل شامل:اینترنت،رستوران،قفل درب کارتی،کافی شاپ،بیلیارد،اجاره ماشین بدون راننده،خدمات راهنمای تور،لاندری،خشکشویی میباشد.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل فلامینگو کیش

هتل 4 ستاره فلامینگو از بهترین هتل های 4 ستاره در جزیره زیبای کیش قرار دارد.امکانات رفاهی این هتل بسیار زیاد و به اندازه هتل 5 ستاره میباشد.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل برای اقامتشان میتوانند تجربه یک سفر خوب را داشته بانشد.ترانسفر فرودگاهی نیز مسارفران تور کیش را از فرودگاه به هتل میاورد.اتاق های نیز به سرعت مسافران تور کیش هتل ترنج آذر 96 تحویل داده میشود.تمام اتاق های این هتل مجهز به امکانات هتستند و دکوراسیون زیبایی دارند.از امکانات هتل میتوان به :رستوان،کافی شاپ،خشکشویی،اینترنت،پارکینگ اشاره کرد.اگر به دنبال هتلی خوب میگردید هتل فلامینگو گزینه خوبی برای اقامت است.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل سورینت صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف در جزیره زیبایی کیش است.هتل صدف از بهترین هتل های کیش است.این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد.مسافران تور کیش میتوانند از فرودگاه تا هتل با ترانسفر بیایند بدون پرداخت هزینه.اتاق های هتل مجهز هستند و با دکوراسیونی زیبا طراحی شده است.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.هتل صدف دارای امکانات رفاهی زیادی است تا مسافران تور کیش بتوانند تجربه سفر خوب را در این هتل داشته باشند.امکاناتی همچون:ترانسفر فرودگاهی،باشگاه بدنسازی،استخر،سونا،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت،آرایشگاه زنانه و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور کیش هتل ترنج آبان 96 آماده شده است.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش


هتل ارم کیش

هتل 4 ستاره ارم در جزیره زیبا کیش تاسیس شده است.هتل ارم امکانات خوبی را برای مسافران تور کیش هتل ترنج مهر 96 در نظر گرفته است.این هتل ویو بسیار زیبایی دارد.رستوران هتل نیز دارای غذا های متنوع و بسیار خوسمزه برای مسافران تور کیش آماده میکند.تمام اتاق های هتل ارم مجهز هستند و فوق العاده شیک طراحی شده اند تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.گردشگران و مسافران نیز میتوانند در طول اقامت خود از استخر،جکوزی،فروشگاه و همچنین اینترنت رایگان استفاده کنند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ستاره طلایی کیش

هتل 3 ستاره ستاره طلایی از هتل های خوب و ارزان کیش است و با ارائه خدمات خوب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش هستند.این هتل دارای 44 اتاق است که مجهز به امکانات رفاهی هستند.اتاق های هتل تمیز و شیک هستند.کارکنان هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.در صورت در خواست مسافران ترانسفر در اختیار آنها قرار میگیرد تا بتوانند تمام شهر ببینند.از امکانات خوب این هتل میتوان به:اینترنت،رستوران،ترانسفر فرودگاهی،خشکشویی،کافی شاپ،چایخانه،دفتر خدمات گردشگری اشاره کرد.مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز در نزدیکی ساحل قرار دارد.این هتل 3 ستاره با آماده کردن بهترین امکانات رفاهی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت راسانی به مسافران تور کیش هستند.هتل تاپ رز به مراکز خرید پردیس بسیار نزدیک است.از امکاناتی که برای مسافران تور کیش در نظر گرفته اند میتوان به:رستوران با موسیقی زنده،کافی شاپ،آلاچیق ساحلی،ساحل عمومی،کاکنان مسلط به زبان انگلیسی،لاندری،خشکشویی،اجاره ماشین،خدمات تور،مسیر دوچرخه سواری،محل شارز وسایل برقی در لابی هتل و دیگر امکانات اشاره کرد.مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند.

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش


هتل مهتاب کیش

هتل 4 ستاره مهتاب در خیابان امیرکبیر جزیره زیبای کیش قرار دارد.اتاق های هتل بزرگ و مجهز هستند که اکثرا ویو رو به دریا دارند.کارکنان این هتل 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.از امکانات هتل 4 ستاره مهتاب میتوان به:رستوران،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت پرسرعت،صبحانه،کافی شاپ اشاره کرد.مسافران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 میتوانند در این هتل اقامت خوبی را تجربه کنند.هتل مهتاب با رائه خدمات فوق العاده آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا از بهترین هتل های کیش است.هتل گاردنیا دارای امکانات رفاهی خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند.اتاق های هتل بزرگ و تمیز هستند دکوراسیون زیبایش مود توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.از امکانات هتل گاردنیا میتوان به:اینترنت،سیستم تهویه،پذیرش 24 ساعته،صبحانه،کافی شاپ،رستوران و دیگر امکاناتی که این هتل جز هتل های 4 ستاره بشمار میاورد.کاکنان هتل گاردنیا شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند تا مسافران تور کیش هیچ مشکلی نداشته باشند.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

.

هتل گاردنیا کیش


هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره تاپ هلیا بین میدان امیر کیبر و ساحل قرار دارد این هتل از هتلهای پر طرفدار مسافران تور کیش است. هتل هلیا دارای اتاق های شیک و تمیز است که تمام اتاق های مجهز به تمام وسایل مورد نیاز مسافران تور کیش است تا آنها بتوانند در این هتل اقامت خوب و راحتی را داشته باشند. رستوران و کافی شاپ هتل 24 ساعته برای مسافران تور کیش باز است همچنین کارکنان هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.هتل هلیا دارای امکاناتی همچون:تلوزیون LED،قفل درب کارتی،رستوران،کافی شاپ،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،تاکسی سرویس،خشکشویی،ترنسفر فرودگاهی است.این هتل همچنین روبروی بازار زیتوان قرار دارد مسافران تور کیش میتوانند در زمان خیلی کم نیز به مراکز خرید برسند و تمام خرید های خود را انجام دهند.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس در قدیم لاله نام داشت ولی در سال 1390 بعد از بازسازی به لوتوس تغییر یافت.این هتل نزدیک به مراکز خرید است تا مسافران تور کیش بتوانند خرید های خود را در کمترین زمان انجام دهند.از امکانات هتل هم میتوانیم به:خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،گشت بازارها،رستوران،خدمات 24 ساعته،اجاره ماشین بدون راننده،اینترنت در اتاق،بیلیارد،کافی شاپ،کارکنانی مسلط به زبان انگلیسی،لاندری،صبحانه و ناهار در اتاق میباشد تا مسافران تور کیش هتل ترنج مهر 96 بتوانند از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق از هتل های جزیره زیبای کیش میباشد که در بین مسافران تور کیش هتل ترنج آبان 96 طرفدار زیادی دارد.این هتل با ارائه بهترین خدمات از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل تنها 20 دقیقه تا مرکز شهر و 30 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.از امکانات هتل آفتاب شرق هم میتوان به:کافی شاپ،رستوران،گشت سیاحتی جزیره،گشت بازار ها،ترانسفر فرودگاه،بیلیارد،دوچرخه سواری،امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها،روم سرویس 24 ساعته،لاندرى شاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند در هر زمان که احتیاج داشتند استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل 3 ستاره تجربه کنند و لذت ببرند.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات از هتل های کیش است که با ارائه بهترین خدمات کیش آماده پذیرایی از مسافران تور کیش است.اتاق های هتل مجهز هستند تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.امکانات هتل شامل:کافی شاپ،رستوران،تراس،ماهواره،ترانسفر،صبحانه،آتیله عکاسی،اینترنت پرسرعت،خدمات راهنمای تور،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده،خدمات VIP،تبدیل ارز،پاركينگ اختصاصي هتل،سالن ورزشي،كافي نت فروشگاه و غرفه،باغچه،کنار دریا است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.کارکنان هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هتل ترنج آذر 96 هستند.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش


هتل آنا کیش

هتل آنا از هتل های 3 ستاره آنا میباشد.این هتل با بهترین خدمات و امکانات رفاهی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.این اتاق دارای 125 اتاق برای مسافران تور کیش است.از امکانات خوب این هتل میتوانیم به:رستوران،کافی شاپ،لاندری،اینترنت،سیستم تهویه،قفل درب کارتی،صندوق امانات،شت سیاحتى جزیره،تاکسی سرویس،پارکینگ اشاره کرد.کارکنان خوب و مهربان هتل آنا نیز با مسافران تور کیش برخورد خوبی دارند.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش


هتل گراند کیش

هتل 3 ستاره گراند یکی از هتل های خوب کیش است.این هتل با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور کیشاست.اتاق های هتل بسیار شیک و راحت هستند و همچنین دارای امکانات رفاهی نیز میباشند.مسافران تور کیش میتوانند از این هتل تا جریزه و مراکز خرید پیاده بروند.کارکنان خوب هتل 24 ساعته در حال خردمت رسانی یه مسافران تور کیش هستند.امکانات این هتل 3 ستاره شامل:کافی شاپ،اینترنت،صبحانه،فروشگاه،قفل درب کارتی،لاندری،امكان شارژ وسايل الكترونيكی در لابی،رستوران،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و عربی،اجاره ماشين بدون راننده میشود.مسافرانتور کیش میتوانند تجربه سفری خوب را با اقامت در این هتل داشته باشند.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98023
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک از هتل های 3 ستاره خوب کیش است که با ارائه بهترین خدمات رفاهی بین مسافران تور کیش طرفدار پیدا میکند.این هتل 3 ستاره در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار دارد و با مراکز خرید فقط 10 دقیقه فاصله دارد.امکاناتی که این هتل برای مسافران تور کیش در نظر گرفته شامل:دستگاه ATM،كافي شاپ 24 ساعته،پاركینگ،خشکشویی،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،صندوق امانات،سيستم خنك كننده،روم سرویس،یخچال،نهار در اتاق،خدمات بيدار باش،کارکنان مسلط به زبان انگلیسی،خدمات راهنمای تور،دستگاه واکس کفش میباشد که مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.کارکنان خوب هتل شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیها از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که بهترین امکانات را برای مسارفران تور کیش آماده کرده است.این هتل 3 ستاره دارای اتاق های تمیز و پاک است.کارکنان هتل نیز 24ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند تا هیچ مشکلی پیش نیاید.هتل دیدنیها در کنار بازار مرجان قرار دارد و واحد های این هتل نیز به صورت ویلایی هستند.رستوران هتل نیز بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش سرو میکنند و از حسن های خوب رستوران داشتن موزیک زنده است که در هنگام ناهار و شام برای مسافران اجرا میشود تا لذت ببرند.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند اقامت خوبی را تجربه کنند.از امکانات هتل هم میتوان به:خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،رستوران با موزیک زنده،اینترنت،کراکنان مسلط به زبان های عربی و انگلیسی،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی،مینی بار،ماهواره میباشد.

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش

 


هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز از هتل های نزدیک به مراکز خرید میباشد تا مسافران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 بتوانند در زمان کم خرید های خود را نیز انجام دهند.اتاق های شیک و تمیز این هتل با بهترین امکانات در اختیار مسافران تور کیش قرار میگیرد.کارکنان مجرب و حرفه ای هتل با بهترین برخورد 24 ساعته در حال خدمت به مسافران تور کیش میباشند.رستوران و کافی شاپ هتل نیز بهترین ها را برای مسافران تور کیش سرو میکند.امکانات هتل شامل:رستوران،آسانسور،کافه سنتی،کافی شاپ،اینترنت،امكان شارژ وسايل الكترونيكی در لابی،خود پرداز،لاندري،روم سرويس،ماهواره،چايخانه سنتي،اعلان حريق،نمازخانه،کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی،اجاره ماشین،فضای نشستن سنتی بيرون از هتل،نهار در اتاق،دستگاه واکس کفش،اجاره ماشین با راننده و بدون راننده،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان میباشد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را سپری کنند.

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل جام جم کیش

هتل جام جم از هتل های سه ستاره تاپ میباشد که با ارائه بهترین خدمات آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.این هتل دارای اتاق های پاک و تمیز میباشد تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.کارکنان متعهد و حرفه ای این هتل شبانه روزی در حال خدمت به مسافران تور کیش میباشند تا هیچ مشکلی پیش نیاید.این هتل به دلیل نزذیک بودن به مراکز خرید بسیار مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.از امکانات هتل هم میتوانیم به:اینترنت،قفل درب کارتی،رستوران،کافی شاپ،خشکشویی،صبحانه در اتاق،خدمات تور شهری،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،باشگاه بیلیارد شاره کرد تا مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 میتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل 3 ستاره تجربه کنند.

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان از هتل ها خوب جزیره زیبای کیش میباشد این هتل فاصله کمی با دریا،مراکز تفریحی،مراکز خرید،اسکله دریایی،ساحل دارد که از حسن های خوب است هتل بشمار میرود.اتاق های هتل تمیز و شیک هستند.هتل پارسیان با داشتن موقعیت جغرافیای خوب مورد توجه مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 قرار گرفته است.از امکانات هتل هم نیز میتوانیم به:تاکسی سرویس،خشکشویی،آسانسور، آرایشگاه،اینترنت،پذیرش 24 ساعته،فست فود،رستوران،کافی شاپ،رنت اتومبیل،اتاق VIP،کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی،عربی،صبحانه و ناهار در اتاق،چایخانه ستنی میباشد که مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند.

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا از هتل های 3 ستاره در جزیره زیبا کیش میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و تنها 10 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.اتاق های تمیز و پاک این هتل باعث شده تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.کارکنان هتل نیز به خوبی با مسافران تور کیش هتل ترنج مهر 96 برخورد میکنند.فاصله این هتل تا مراکز خرید نیز 5 دقیقه میباشد.امکانات هتل هم شامل:کافى شاپ لابى،گشت سیاحتى جزیره،گشت بازارها،صبحانه،اتاق بیلیارد،صندوق امانات اختصاصي،کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی،باغچه،روم سرويس میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند و اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند.

هتل اسپادانا کیش


هتل آرامش کیش

هتل آرامش از هتل های 3 ستاره کیش از هتل های خوب کیش میباشد که بهترین امکانات را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا مسافران تور کیش یتوانند اقامت خوبی را در این تجربه کنند.موقعیت جغرافیایی هتل آرامش نیز بسیار خوب است.رستوران هتل بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت مواد غذایی آماده میکند تا مسافران تور کیش بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و لذت ببرند.

امکانات هتل آرامش:صندوق امانات،کافی شاپ،اینترنت،ساحل عمومی،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،پذیرش 24 ساعته،خشکشویی،لاندری،اجاره ماشین،دستگاه واکس کفش،خدمات اتو،روم سرویس،اینترنت میباشد و مسافران گرامی تور کیش هتل ترنج آبان 96 میتوانند از این امکانات استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل سارا کیش

هتل 4 سارا یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد تا مسافران تور کیش هتل ترنج آذر 96 بتوانند به راحتی به مراکز خرید دسترسی پیدا کنند.این هتل به مسافران اتومبیل نیز کرایه میدهد تا آنها بتوانند در شهر نیز چرخی بزنند و لحظات خوبی را در این جزیره داشته باشند.کارکنان هتل سارا نیز به خوبی با مسافران تور کیش برخورد میکنند و 24 ساعته در حال خدمت رسانی هستند.از امکانات نیز میتوانیم به:کافی شاپ،رستوران،اتاق برای سيگاری ها،ویو رو به دریا،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،اجاره ماشين با راننده،اجاره ماشين،کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی،عربی،روم سرويس،اینترنت،دستگاه ATM،آسانسور،پاورسوئیچ اشاره کرد که برای مسافران تور کیش آماده شده تا مسافران استفاده کنند و اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم از هتل های 3 ستاره جزیره کیش میباشد که در نزدیکی بازار زیتون قرار دارد.موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار خوب است.در صورت درخواست مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار میگیرد.کارکنان متعهد هتل 24 ساعته شبانه روز در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش هستند.اتاق های این هتل تمیز و شیک هستند تا مسافران بتوانند اقامت خوبی را داشته باشند.این هتل هر روزه آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور کیش است.از امکانات هتل نیز میتوانیم به:قفل درب کارتی،اینترنت،کافی شاپ،کافی شاپ،رستوران،لاندری اشاره کرد.


هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش


هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ هتلی خوب در جزیره زیبا کیش قرار دارد که در نزدیکی دریا است که مسافران تور کیش میتوانند به صدای دلنواز دریا گوش کنند.اتاق های این هتل بهترین امکانات را برای مسافران تور کیش فراهم ساختند.امکاناتی که هتل سیمرغ برای مسافران تور کیش فراهم کرده شامل:خشکشویی،اعلام حریق،پارکینگ،رستوران،آنتن مرکزی،کارکنانی مسلط به زبان های عربی و انگلیسی،کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،دستگاه واکس کفش میباشد که مسافران تور کیش استفاده کنند و اقامت خوبی را داشته باشند.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس از هتل های 2 ستاره جزیره کیش میباشد که از قدیمی ترین هتل های این جزیره است.هتل گلدیس در سال 1369 ساخته شده است.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع ساخته شده است و در سال 1379 نیز بازسازی شده است.کارکنان مجرب این هتل شبانه روزی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل زیبا بوده و مناسب برای مسافران تور کیش است که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود صرف کنند.فاصله این هتل تا شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه است.مسافران تور کیش هتل ترنج نوروز 97 میتوانند در این هتل اقامت خوبی را سپری کنند.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش از هتل های 3 ستاره میباشد که خدمات و امکانات خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا اقامت خوبی را داشته باشند.این هتل در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه میباشد و تا مرکز خرید فقط 7 دقیقه میاشد .قیمت اتاق های این هتل مقرون به صرفه بوده و برای مسافران تور کیش که قصد ندارن هزینه زیادی برای اقامت خود داشته باشند هتل مناسبی است.امکانات هتل آبادگران دارای امکاناتی مانند:لاندری،پارکینگ،کافی شاپ،مینی بار،اینترنت در لابی،روم سرویس،سالن کنفرانس،رستوران،پارکینگ میباشد که مسافران تور کیش هتل ترنج شهریور 96 میتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش


هتل ونوس کیش

هتل ونوس از هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد و خرید کردن برای مسافران تور کیش را آسان کرده است.این هتل به مساحت ۶۳۴۵ ساخته شده است.رستوران هتل نیز با غذا های خوب و خوشمزه از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این هتل 3 ستاره دارای امکاناتی نظیر: اینترنت،رستوران،تلویزیون،نمازخانه،كافی شاپ،ماهواره،بیلیارد،خشکشویی میباشد تا مسافران تور کیش هتل ترنج پاییز 96 استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش


هتل تماشا کیش

هتل تماشا در جزیره کیش قرار دارد.فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه و تا مرکز خرید فقط 8 دقیقه فاصله دارد.هتل تماشا در موقعیت مناسب در جزیره کیش قرار گرفته است.اتاق های این هتل نیز تمیز و راحت میباشند تا مسافران تور کیش اقامت خوبی را داشته باشند.با اینکه این هتل جز هتل های 3 ستاره است ولی امکانات و خدمات در حد هتل 4 ستاره و 5 ستاره میباشد.اخرین بازسازی این هتل در سال 91 میباشد که بسیار زیبا بازسازی شده است و مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.

امکانات هتل تماشا کیش:كافي نت فروشگاه و غرفه،رستوران،اینترنت،باشگاه،کافی شاپ،پارکینگفروشگاه، ترانسفر،ماهواره میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و اقامت خوبی را سپری کنند.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش 


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش میباشد که با بهترین امکانات آماده پذیرایی از مسافران تور کیشمیباشند.ترانسفر فرودگاهی نیز به درخواست مسافران تور کیش دراختیارشان قرار میگیرد.این هتل 2 ستاره در نزدریکی دریا و روبه روی مراکز خرید قرار دارد.اتاق های پاک و تمیز اسن هتل نیز اقامت خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم میکند.هتل پانیذ دارای 72 اتاق میباشد.کارکنان حرفه ای و متعهد هتل نیز به خوبی با مسافران برخورد میکنند و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به آنها میباشند.

امکانات هتل پانیذ کیش:رستوران،اینترنت،سوئیت،کافی شاپ،حمل و نقل میباشد که مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل دیدار کیش

هتل دیدار از جمله هتل های خوب کیش می باشد.این هتل در مرکز شهر در منطقه بومی نشین کیش واقع شده است.مسافران تور کیش هتل ترنج مهر 96 می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از سرویس های موجود در هتل استفاده کنند.فاصله ی هتل دیدار تا ساحل و مسجد جامع کیش فاصله کمی دارد.فضای دلنشین و آرام هتل دیدار خاطره خوشی را برای میهمانان هتل به ارمغان خواهد گذاشت.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش

 

 


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد.هتل قاصدک،هتلی مقرون به صرفه و از لحاظ دسترسی به ساحل 20 دقیقه فاصله دارد.نرخ مناسب و امکانات رفاهی مناسب هتل قاصدک،مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش هتل ترنج آبان 96 قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش تنها 8 دقیقه فاصله دارد.اینترنت رایگان،تهویه هوای مناسب،کافی شاپ،رستوران،نمازخانه،تلوزیون،صندوف امانات،سیستک اطفای حریق و ... از جمله امکانات هتل قاصدک می باشد.

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش


هتل فرشتگان کیش

برای آن دسته از مسافران کیش که به دنبال هتلی مناسب با قیمتی مناسب هستند،هتل فرشتگان گزینه ی مناسبی خواهد بود.در این هتل آرامش خاصی برقرار است و این موضوع برای کسانی که به دنبال مکانی آرام می گردند مناسب است.فاصله هتل تا پلاژ بانوان و آقایان 7 دقیقه با ماشین می باشد.اینترنت رایگان،اتاق بازی کودکان،خدمات نگهداری از کودکان،تخفیف ویژه مراکز تفریحی،سالن بیلیارد،ترانسفر فرودگاهی،سرویس رفت و آمد به بازار و رستوران با طبخ غذاهای با کیفیت تنها بخشی از تسهیلات هتل فرشتگان برای گردشگران تور کیش هتل ترنج آذر 96 می باشد.

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 


هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز واقع در جنوب شرقی کیش در ابتدای جاده جهان آماده میزبانی از تمامی گردشگران تور کیش می باشد. هتل شباویز از 92 اتاق دو تخته و پنج تخته تشکیل شده است.داشتن فضای سبز،فاصله 5 دقیقه ای هتل با ساحل،استقبال فرودگاهی،صبحانه رایگان،ارائه خدمات مطلوب به همراه قیمتی مناسب از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش

هتل آپارتمان شباویز کیش


هتل شایلی کیش

از جمله هتل های 3 ستاره خوب کیش که در سال 1394بازسازی شده،هتل شایلی واقع در بلوار دریا با ارائه خدمات مطلوب میزبان تمامی مسافران تور کیش می باشد.این هتل نزدیک مرکز شهر و تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.این هتل با امکاناتی چون:سرو نوشیدنی های سرد و گرم،طبخ غذاهای ایرانی و بین المللی،ترانسفر رایگان فرودگاه،ینترنت پرسرعت رایگان،خدمات خشکشویی و دیگر خدمات رفاهی و تفریحی به صورت شبانه روزی در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار جزو هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود.این هتل آپارتمان با قیمتی مناسب و امکاناتی مطلوب آماده ی میزبانی از گردشگران تور کیش می باشد.میهمان هتل به علت نزدیکی به مرکز خرید ونوس و اسکله تفریحی کیش به طور قطع اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.رستوران،سوئیت های 2 نفره و خانوادگی،اینترنت رایگان،کافی شاپ،رستوران با طبخ غذاهای با کیفیت،نمازخانه،کولر گازی و سرویس شستشوی لباس از جمله امکانات موجود در هتل آپارتمان سالار می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل ستاره کیش

از جمله هتل هایی که با قیمتی مناسب امکانات مطلوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد،هتل ستاره واقع در حد فاصل میدان داریوش می باشد.این هتل دو ستاره با ترانسفر رایگان اقامت را برای میهمانان خود آسان نموده است.از جاذبه های گردشگری کیش،پارک آهوان می باشد که در نزدیکی هتل واقع شده است.آلاچیق های متعدد،کافه رستوران؛اینترنت رایگان،کافی شاپ،سرو نوشیدنی های طبیعی،فضای سبز،سیستم گرمایشی و سرمایشی از جمله امکانات ارائه شده درر هتل ستاره می باشد.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل آسیا کیش

از جمله هتل های تک ستاره برتر کیش می توان به هتل آسیا اشاره کرد.این هتل با داشتن اتاق های تمیز و مرتب اقامت دلنشینی را برای میهمانان خود بوجود آورده است.مسافران تور کیش در کنار امکاناتی چون: رستوران،کافی شاپ،حمام اختصاصی،فضای سبز،امکان کرایه دوچرخه،سیسیتم اطفای حریق،خدمات شستشوی لباس و اینترنت می توانند اقامتی مقرون به صرفه و ارزانی را داشته باشند.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش


هتل خاتم کیش

گردشگران تور کیش برای گذراندن اقامتی با قیمت مناسب می توانند به هتل خاتم کیش واقع در خیابان میرمهنا بلوار خاتم الانبیاء مراجعه کنند.این هتل تک ستاره دارای 28 باب اتاق های یک تخته و دو تخته می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه کیش تنها 10 دقیقه فاصله دارد.میهمانان هتل برای خرید سوغاتی می توانند به بازار عرب ها که در نزدیکی هتل واقع شده بروند.فضای سبز،سیستم اطفاء حریق،ماهواره،پارکینگ رایگان،اینترنت پرسرعت،صندوق امانات،کافی شاپ و.... از جمله امکانات رفاهی موجود در هتل خاتمکیش می باشد.

هتل خاتم کیش


برج میکا کیش

از جمله مدرن ترین برج های مسکونی کیش می توان به برج میکا اشاره کرد.این برج در فاصله 50 متری دریا قرار دارد.برج میکا دارای 650 متر مربع فضای سبز،107 واحد در 15 طبقه به طور قطع میزبان مطلوبی برای گردشگران تور کیش خواهد بود.سالن ورزشی و استخر در طبقه پانزدهم برج قرار گرفته شده است.این برج مسکونی با معماری و دکوراسیونی منحصر بفرد در کنار امکانات رفاهی مناسب آکاده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

برج میکا کیش

برج میکا کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل الیت کیش

هتل الیت تور کیش شهریور 96 یکی از هتل های 2 ستاره و لوکس کیش می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و با ساختن رستوران شیشه ای بر روی آب مشتریان زیادی را در تور کیش نوروز 97 جذب خود کرده است. 

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل الیت برای مسافران تور کیش شامل رستوران، سرویس دهی خوب پرسنل تور کیش شهریور 96 ، اینترنت وای فای رایگان و... می باشد.

 

  هتل الیت کیش

تصویر هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

تصویر هتل الیت کیش



:: برچسب‌ها: هتل الیت کیش,امکانات هتل الیت کیش,قیمت هتل الیت کیش,رزرو هتل الیت کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای تور کیش نوروز 97 ساخته شده و بین میدان مرجان و پارس قرار گرفته است. مساحتهتل برج های طلایی کیش 15350 متر مربع می باشد. 

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل برج های طلایی تور کیش شهریور 96 شامل سونا و جکوزی، سالن بدن سازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، رستوران و کافی شاپ، سوپر مارکت، مهد کودک، خدمات عمومی نظیر بانک، آژانس هواپیمایی، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری در تور کیش نوروز 97 و سیستم اطفای حریق، آب شیرین کن، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل، دوربین مداربسته و آنتن مرکزی، دو استخر روباز در طبقه آخر مشرف به دریا و یک استخر سرپوشیده در طبقه  منفی یک و... برای مسافران تور کیش شهریور 96 می باشد.

 

  هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش

هتل برج های طلایی کیش

تصویر هتل برج های طلایی کیش



:: برچسب‌ها: هتل برج های طلایی کیش,رزرو هتل برج های طلایی کیش,آفر هتل برج های طلایی کیش,نرخ هتل برج های طلایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی تور کیش نوروز 97 هتلی 3 ستاره است و در نزدیکی دریا، در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است.هتل شایلی تور کیش شهریور 96 با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل شایلی برای مسافران تور کیش شهریور 96 شامل رستوران،امکانات رفاهی و بهداشتی اتاقها، زمین بازی، شستشو و نظافت، خرید بلیط، سیستم حفاظتی و... در تور کیش نوروز 97 می باشد.

 

هتل شایلی کیش 

تصویر هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش 

تصویر هتل شایلی کیش



:: برچسب‌ها: هتل شایلی کیش,قیمت هتل شایلی کیش,رزرو هتل شایلی کیش,معرفی هتل شایلی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش جزو هتل های تک ستاره و لوکس تور کیش شهریور 96 می باشد. این هتل در فاصله کوتاهی از اسکله و مرکز خرید قرار گرفته است. هتل قاصدک کیش دارای یک رستوران است که در آن غذاهای ایرانی سرو می شود که گردشگران تور کیش نوروز 97 در صورت تمایل می توانند غذای خود را در آن میل نمایند.

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل قاصدک برای مسافران تور کیش نوروز 97 شامل لابی، رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس و نمازخانه و... در تور کیش شهریور 96 می باشد.

 

 هتل قاصدک کیش

تصویر هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

تصویر هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش

تصویر هتل قاصدک کیش



:: برچسب‌ها: هتل قاصدک کیش,امکانات هتل قاصدک کیش,معرفی هتل قاصدک کیش,نرخ ویژه هتل قاصدک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های یک ستاره وخوب در جزیره تور کیش نوروز 97 می باشد. این هتل میزبان گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش هستند نیز می باشد. هتل آسیا کیش شامل 19 اتاق با 80 تخت است که دارای محیطی آرام و دلنشین در تور کیش شهریور 96 است.

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل آسیا تور کیش نوروز 97 شامل اینترنت، تلویزیون، تاکسی سرویس، تلفن، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لابی، صندوق امانات و... برای مسافران تور کیش شهریور 96 می باشد.

 

  هتل آسیا کیش

تصویر هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش

تصویر هتل آسیا کیش



:: برچسب‌ها: هتل آسیا کیش,نرخ ویژه هتل آسیا کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل دریایی و نوساز بوده و جزء هتل های 5 ستاره تور کیش شهریور 96 می باشد این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است دو رستوران تاج ترنج که در این هتل بر روی آب قرار گرفته و رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای است آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند علاوه بر این 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر تور کیش نوروز 97 ساخته شده است. هتل ترنج کیش دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد.

امکانات هتل شامل:

امکانات هتل ترنج تور کیش شهریور 96 شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی،کافی شاپ،والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، آتلیه، صندوق امانات، تراس، آلاچیق ساحلی، فکس تور کیش نوروز 97 ، کپی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و... می باشد.

 

هتل ترنج کیش

تصویر هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

تصویر هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

تصویر هتل ترنج کیش



:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل ترنج کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل شایگان کیش

یکی از معروف ترین هتل های تور کیش نوروز 97 که به خلیج زیبای فارس مشرف است دسترسی خوبی که به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس دارد از جمله مزایای مهم هتل شایگان کیش است. این هتل دارای 100 اطاق بوده که 20 تا از آنها سوئیت تور کیش شهریور 96 می باشد.

امکانات هتل شامل:

برخی از امکانات هتل برای گردشگران تور کیش نوروز 97 شامل باشگاه ورزشی، سونای بخار، سونای خشک، بدنسازی، حوضچه آب سرد، ماساژ، جکوزی، استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد و اسنوکر، استخر کودکان، کلوپ بازی کودکان تور کیش شهریور 96 و... می باشد.

 

هتل شایگان کیش

تصویر هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

تصویر هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

تصویر هتل شایگان کیش



:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,قیمت هتل شایگان کیش,نرخ هتل شایگان کیش,معرفی هتل شایگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید در بافت قدیمی شهر تور استانبول شهریور 96 واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره استانبول می باشد. تنگه بسفر را می توان از طبقه آخر این هتل مشاهده کرد. در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده از این رو اتاق های های هتل ضد صدا است. بر روی بام این هتل یک کافه تریا در نظر گرفته شده است. دانشگاه و بازار بزرگ در نزدیکی این هتل تور استانبول نوروز 97 قرار دارند. همچنین بعضی از اتاق های هتل برای افراد حساس نسبت به عوامل آلرژی زا مقاوم سازی شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک تور استانبول نوروز 97 در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان و همچنین اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس تور استانبول شهریور 96، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صبحانه در اتاق، آسانسور، فروشگاه، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری و... می باشد.

 

 

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر هتل گرند مادرید استانبول

تصویر تریا هتل گرند مادرید استانبول



:: برچسب‌ها: هتل گرند مادرید استانبول,هتل های خوب استانبول,رزرو هتل گرند مادرید استانبول,آفر هتل گرند مادرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل پراکپیتال استانبول

هتل پراکپیتال تور استانبول شهریور 96 در منطقه Beyoglu واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره  استانبول می باشد. این هتل مجموعا 24 اتاق دارد. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در رستوران این هتل انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول نوروز 97 سرو می شود. شیشه اتاق های این هتل دوجداره می باشد و به همین علت اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران تور استانبول شهریور 96 ، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، خدمات کرایه اتومبیل، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه تور استانبول نوروز 97 ، سیستم گرمایش و... می باشد.

 

 

هتل پراکپیتال استانبول

تصویر هتل پراکپیتال استانبول

هتل پراکپیتال استانبول

تصویر لابی هتل پراکپیتال استانبول

هتل پراکپیتال استانبول

تصویر لابی هتل پراکپیتال استانبول



:: برچسب‌ها: هتل پراکپیتال استانبول,رزرو هتل پراکپیتال استانبول,آفر هتل پراکپیتال استانبول,قیمت هتل پراکپیتال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل بیربی استانبول

هتل بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره تور استانبول نوروز 97 می باشد. این هتل مجموعا 32 اتاق و 70 تخت خواب دارد. اماکن تاریخ استانبول از جمله کاخ و موزه توپکاپی 15 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین مسجد سلطان احمد در فاصله 13 دقیقه ای از این هتل می باشد. موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه در تور استانبول شهریور 96 فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 15 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. میدان قدیمی و معروف تقسیم نیز در فاصله 4 کیلومتری از این هتل واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

پذیرش 24 ساعته، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام تور استانبول نوروز 97 ، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و...

 

 

تصویر هتل بیربی استانبول

تصویر هتل بیربی استانبول

تصویر هتل بیربی استانبول

تصویر لابی هتل بیربی استانبول

تصویر هتل بیربی استانبول

تصویر رستوران هتل بیربی استانبول



:: برچسب‌ها: هتل بیربی استانبول,آفر هتل بیربی استانبول,معرفی هتل بیربی استانبول,امکانات هتل بیربی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول در منطقه تاریخی بایزید واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره  تور استانبول شهریور 96 می باشد. این هتل مجموعا 40 اتاق دارد و مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. همه اتاق های هتل دارای حمام خصوصی می باشد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 500 متری هتل قرار گرفته است. فرودگاه بین امللی آتاتورک در فاصله 15 کیلومتری تل قرار گرفته است. اماکن تاریخی تور استانبول نوروز 97 از جمله کاخ مسجد توپکاپی و نیز ایاصوفیه 10 دقیه با این هتل فاصله دارند. 

امکانات هتل شامل:

رستوران تور استانبول شهریور 96 ، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، سرو صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، صرافی، میز بیلیارد، بازی دارت، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق تور استانبول نوروز 97 ، خدمات خانه داری، لباسشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل بیاز کوگو

تصویر هتل بیاز کوگو استانبول

تصویر هتل بیاز کوگو

تصویر هتل بیاز کوگو استانبول

تصویر هتل بیاز کوگو

تصویر رستوران هتل بیاز کوگو استانبول



:: برچسب‌ها: هتل بیاز کوگو استانبول,قیمت هتل بیاز کوگو استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های لوکس استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی تور کیش ویژه عید غدیر 96 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در فاصله نزدیکی از مراکز خرید کیش قرار ندارد به همین دلیل هتل امکان سرویس بازار را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان واقع شده است. این هتل های کیش در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است. این هتل در مقابل هتل داریوش کیش واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی، لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی در تور کیش مهر 96 ، کافی شاپ، تلویزیون و... از جمله امکانات این هتل برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

تصویر هتل ستاره طلایی کیش

تصویر هتل ستاره طلایی کیش

تصویر هتل ستاره طلایی کیش

تصویر لابی هتل ستاره طلایی کیش

تصویر هتل ستاره طلایی کیش

تصویر تریا هتل ستاره طلایی کیش



:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش,آفر هتل ستاره طلایی کیش,قیمت هتل ستاره طلایی کیش,نرخ ویژه هتل ستاره طلایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران تور کیش پاییز 96 در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های5 ستاره جزیره کیش قرار دارد. بیش از 55 میلیارد تومان  در ساخت این هتل هزینه شده است. در این هتل اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل ساخته شده اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل ساخته شده اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر هستند. هتل ایران تنها هتلی در تور کیش مهر 96 است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. دریای خلیج فارس در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.  در تمام طبقات و اتاق های این هتل اینترنت موجود است. هتل ایران از 7 طبقه و 130 اتاق و 310 تخت خواب تشکیل شده است. این هتل در دو برج مجزا ساخته شده که در طبقه همکف و هفتم به هم مرتبط شده است. همین ویژگی این هتل را از دیگر هتل های تور کیش آبان 96  متفاوت می سازد. 

 امکانات هتل شامل:

صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی تور کیش ، سالن کنفرانس،  رستوران اصلی و رستوران روباز و... می باشد.

 

تصویر هتل ایران کیش

تصویر هتل ایران کیش

تصویر هتل ایران کیش

تصویر لابی هتل ایران کیش

تصویر هتل ایران کیش

تصویر اتاق هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,رزرو هتل ایران کیش,آفر هتل ایران کیش,معرفی هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره تور کیش مهر 96 و در انتهای بلوار دریا احداث شده و در گروه هتل های  3 ستاره جزیره کیش می باشد. هتل جام جم کیش مجموعا 50 اتاق و 150 تخت خواب برای پذیرایی از میهمانان تور کیش پاییز 96 دارد. فرودگاه جزیره در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از آن  قرار گرفته است. نزدیک بودن این هتل به دانشگاه کیش و بازار مروارید کیش ، بازار ونوس کیش و بازار زیتون و نیز اسکله تفریحی یکی از مزیت های قابل توجه برای میهمانان تور کیش است. 

 امکانات هتل شامل:

پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده تور کیش آبان 96 ، لاندري، آسانسور،  اتاق جلسه،  خدمات خانه داري،  تاكسي سرويس ،  صندوق امانات اختصاصي،  لابي،  رستوران،  كافي شاپ ، ماهواره، سالن بیلیارد، اينترنت در لابي،  نمازخانه،  چايخانه سنتي و... برخی از امکانات هتل جام جم تور کیش ویژه عید غدیر 96 می باشد.

 آدرس : میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

 

تصویر هتل جام جم کیش

تصویر هتل جام جم کیش

تصویر هتل جام جم کیش

تصویر هتل جام جم کیش

تصویر هتل جام جم کیش

تصویر هتل جام جم کیش



:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش,قیمت هتل جام جم کیش,رزرو هتل جام جم کیش,نرخ ویژه هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()