نوشته شده توسط : elham

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 95 فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بلیط دبی

مدت زمان پرواز تهران به دبی ۲ ساعت می باشد و فاصله هوایی تهران به دبی ۱۲۱۵ کیلومتر است.

بلیط دبی با پرواز امارات

هواپیمایی امارات همه روزه به مقصد دبی و بلعکس پرواز دارد که بلیط امارات دبی فقط به صورت سیستمی بفروش می رسد. ساعت پرواز امارت دبی برای پرواز رفت ساعت های 5:00 و 11:40 می باشد و برای پرواز برگشت ساعت های 00:55 ، 7:45 و 18:45 می باشد، البته بصورت نرمال فقط دو تا از پروازهای برگشت برگزار می شود که ساعت آن در روزهای مختلف متفاوت است.

بلیط دبی با پرواز تابان

بلیط به مقصد دبی با پرواز تابان با هواپیمای ایرباس و در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می دهد. ساعت پرواز تابان دبی، برای پرواز رفت ساعت 15:00 برای پرواز برگشت ساعت 17:40 می باشد.

بلیط دبی با پرواز کاسپین

هواپیمائی کاسپین پرواز خود به مقصد دبی را با بوئینگ MD انجام می دهد. ساعت پرواز کاسپین دبی برای پرواز رفت ساعت 17:20 و برای پرواز برگشت ساعت 20:30 خواهد بود. پرواز کاسپین دبی فول چارتر بوده و بلیط آن به صورت سیستمی بفروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز آسمان

بلیط به مقصد دبی با هواپیمائی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه پرواز رفت و برگشت را اجرا می کند. ساعت پرواز آسمان برای پرواز رفت 15:00 و ساعت پرواز آسمان برای پرواز برگشت آن 17:45 می باشد و معمولاً پرواز آسمان دبی با هواپیمای ایرباس انجام می پذیرد. بلیط آسمان دبی معمولاً فول چارتر است و به صورت سیستمی به فروش نمی رسد.

بلیط دبی با پرواز ایران ایر

بلیط به مقصد دبی با پرواز ایران ایر هر روز هفته در ساعت 8:00 پرواز می کند و ساعت 21:10 به ایران باز می گردد البته به استثنای جمعه ها که ساعت رفت پرواز 18:30 و ساعت برگشت آن 21:50 می باشد و معمولاً نیز این پرواز با ایرباس انجام می پذیرد. پرواز ایران ایر دارای دو نوع بلیط سیستمی و چارتر می باشد.

 

 

 

مسیر تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بلیط دبی,نرخ بلیط دبی,رزرو بلیط دبی,بلیط ارزان دبی,قیمت خوب بلیط دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کنگرس ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


این هتل برای مسافرین تور ارمنستان اسفند 94 دارای امکاناتی مانند استخر روباز-سونا-مرکز سلامت آب گرم-استخر سر پوشیده و خدماتی مثل لباسشوئی-خشکشوئی-صبحانه در اتاق- فکس و کپی و امکاناتی مانند تهویه-بوفه-رستوران-آسانسور-پذیرش شبانه روزی - اتاق میتینگ و تالار کنفرانس میباشد.این هتل در نزدیکی شهر ایروان و مناسب برای گردشگران تور ارمنستان اسفند 94 میباشد و فقط 5 دقیقه با میدان اصلی شهر و جاذبه های شهر فاصله دارد.این هتل دارای 126 اتاق و دارای رستوران ایتالیایی میباشد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                  

این هتل برای مسافرین تور ارمنستان تعطیلات اسفند 94 دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل آرگ ایروان ارمنستان

هتل آرگ ایروان ارمنستان

مسافرین گرامی تور ارمنستان 95 می توانند از خدمات ماساژدرمانی در این هتل بهره مند شوند.اتاق های این هتل به ثهویه مطبوع مجهز می باشند.یک صرافی هم در هتل وجود دارد.میهمانان هتل می توانند در قعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنند.از دیگر امکانات و خدمات این هتل میتوان  به  پذیرش و ترخیص اختصاصی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه )، خدمات تورها ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، اتاق های پاک و بدون سیگار، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل رافال هاستل ارمنستان

 هتل رافال هاستل ارمنستان

اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع می باشد.از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 میتوان به  لباسشویی، فکس و کپی ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه ) ، پذیرش و ترخیص اختصاصی ، پذیرش شبانه روزی ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، پذیزش و تحویل سریع، گرمایش ، تهویه اشاره کرد.


هتل هرازدان ایروان ارمنستان

هتل هرازدان ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور ارمنستان 95 شامل استخر روباز- استخر سرباز (فصلی)- ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.همچنین این هتل برای کودکان این امکان را قراهم کرده که زمین بازی داشته باشند.وجود صرافی در این هتل باعث شده تا مسافرین تور ارمنستان زمستان 94 راحت باشند.همچنین این هتل به اتاق جلسه مجهز است.ميهمانان این هتل ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد شرکت کنند .شما میتوانید به رستوران این هتل سر بزنید و غذاهای خوشمزه ی این هتل را امتحان کنید.


 

 هتل اربونی ایروان ارمنستان

هتل اربونی ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل كوچك و دلنشین اربونی در مركز تجاری شهر ایروان میباشد لذا مراكزي مثل ساختمان اپرا ايروان- موزه ملی و برخی دیگر از دیدنی‌های فرهنگی با پاي پياده قابل دسترسی هستند. 36 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای - مینی بار- تهویه ی مطبوع – سشوار و دسترسی به اینترنت (شامل هزینه ) می باشند.در سایر اتاق های این هتل دسترسی به اینترنت رایگان است.این هتل دارای یک رستوران است.از دیگر خدمات این هتل برای مسافرین تور ارمنستان نوروز 95 میتوان به ترانسفر فرودگاه - لباسشوئی - خشکشوئی- صبحانه در هتل - صرافی -  سرویس اتو شلوار – دستگاه خودپرداز – سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد.سایر امکانات این هتل هم فروشگاه در هتل-گاوصندوق- پذیرش شبانه روزی -بوفه – رستوران می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان,شیک ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

این هتل همانند هتل های دیگر برای مسافرین تور هند اسفند 94 خدمات بسیاری را شامل میشود.خدماتی همچون آرایشگاه ، خشکشویی ، لباسشویی ، استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، وان آب داغ ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سرویس نگه داری از کودک ، اتاق های پاک و بدون دود سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل جایپی سیدذارت دهلی نو هند,هتل های هند,بهترین هتل های هند,هتل های خوب هند ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل جواهری مشهد , هتل تهران مشهد , هتل خاتم مشهد , هتل خانه سبز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل دی هاوس هتلی 5 ستاره در منطقه تجاری تاشی استانبول واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 ذقیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر میباشد.هتل دی هاوس دارای 44 اتاق است که برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ، چای ، قهوه ساز ، وای فای رایگان و ... میباشد. حمل و نقل مسافران از هتل به راحتی انجام میشود.از امکانات هتل میتوان به باشگاه ، کتابخانه ، رستوران ، کرایه اتومبیل،پذیرش 24 ساعته  ، نگهداری از کودکان ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، اتاق جلسه ، اتاق وی آی پی ، سوییت ماه عسل ، روزنامه ، آسانسور ، وای فای رایگان ، خدمات گردشگری تور لحظه آخری استانبول و ... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل 5 ستاره ریکسوس

 هتل 5 ستاره ریکسوس جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و برای مسافران تور لحظه آخری استانبول شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین تور لحظه آخری استانبول این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول , هتل 5 ستاره ریکسوس استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیز جواهر شیشلی استانبول , هتل تایتانیک باقر کوی استانبول , هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
پارک ساحلی میرمهنا کیش

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا در قسمت شمال غربی جزیره کیش و ساحل شمالی آن قرار دارد. این پارک بسیار بزرگ است به طوری که از مسجد خاتم الانبیا تا میدان جاسک امتداد دارد و اسکله میرمهنا نیز در همین پارک واقع شده است. در واقع این پارک دارای دو فاز است: اولین فاز آن از مسجد خاتم الانبیا تا اسکله ماهیگیری و دومین فاز آن از اسکله تا میدان جاسک است. از ویژگی های فاز یک این پارک می توان به نزدیکی آن به مسجد , دارا بودن نمازخانه ساحلی , بازار عربها , بازار ماهی فروشی , کتابخانه عمومی , بوفه , چایخانه سنتی , پیست دوچرخه سواری و... اشاره کرد. علاوه بر این در فاز یک پارک میرمهنا چندین آلاچیق وجود دارد که گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش می توانند مدتی را در این آلاچیق ها استراحت کنند و با پختن کباب که جای مشخصی برای آن در نظر گرفته شده تفریح خود را کامل کنند.

تور کیش پارک ساحلی میرمهنا

همچنین گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به اسکله بروند و به ماهیگیری بپردازند البته در زمانی که اجازه این کار داده می شود و ماهیگیری مجاز می شود اما تحت هیچ شرایطی اجازه شنا کردن در این محوطه را ندارید. اما برنامه هایی هم برای فاز دوم این پارک در حال اجرا می باشد که یکی از آنها ساخت دو زمین بازی برای فرزندان دلبند شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می باشد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در سال 1385 ساخته شده است که دارای 4 منطقه برای دیدن دریا و چند پله برای سوار قایق شدن می باشد. این اسکله دارای نورپردازی بینظیر و زیبایی است که باعث جلب توجه گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. همچنین گردشگران تور کیش از روی این اسکله می توانند مسجد خاتم الانبیا و رشته کوههای جنوب ایران  را مشاهده کنند.

تور کیش اسکله میرمهنا

 


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 پارک ساحلی مرجان کیش در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند. در پارک ساحلی مرجان کیش آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیزتور لحظه آخری کیش فراهم آورده است. گردشگران تور لحظه آخری کیش می تواند در این محیط دلنشین و در آلاچیق ها بشینند و در کمال آرامش از دیدن دریای خلیج فارس و زیبایی های الهی طبیعت زیبا لذت ببرند.

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش تور لحظه آخری کیش می باشد. این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضای مخصوص بازی کودکان نیز قرار داد که شامل پینگ پنگ , پیست اسکیت , مسیرهای پیاده روی , آبنما , سرویس بهداشتی و ایستگاه دوچرخه سواری نیز می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک های ساحلی کیش,پارک ساحلی میر مهنا کیش,پارک ساحلی مرجان کیش,پارک ساحلی سیمرغ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است. این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است. این ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش از تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

 

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 


مجموعه گذر هنرمندان کیش

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

گذر هنرمندان یکی از مجموعه های دیدنی معروف جزیره زیبای کیش می باشد. این مجموعه به مجموعه مشاهیر بزرگ ایران شهرت دارد که در ساحل 1378 هجری شمسی در قسمت شرقی پارک حاشیه ساخته شد. این پارک بین میدان سنایی و میدان ساحل قرار دارد. از زمانی که مجموعه گذر هنرمندان ساخته شد تا کنون به تدریج تندیس های بیشتری در آن نصب شد که هدف از ساختن چنین مجموعه ای در وحله اول آشنا کردن جوانان و مسافران و توریست های عزیز تور لحظه آخری کیش با فرهنگ و ادب ایرانی و همچنین مشاهیر بزرگ کشورمان و در وحله دوم گرمیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ها بوده است.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

هنگامی که تندیس این بزرگان در کنار یکدیگر به تصویر کشیده می شود جایگاه هنر و جامعه هنری ایران زمین را به گردشگران خارجی نشان میدهد و توجه آن ها را به خود جلب می کند. این مجموعه دارای فضای زیبایی است و این امکان برای مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد تا کنار این هنرمندان بزرگ عکس یادگاری بگیرند. جزیره زیبای کیش که در دل آب های نیلگون همیشه خلیج فارس ایران قرار دارد سالانه بیشتر از 1500 هزار نفر گردشگر ایرانی و خارجی دارد و مجموعه گذر هنرمندان در یکی از خیابان های اصلی که بیشتر گردشگران از آنجا عبور می کنند ساخته شده است که نظر گردشگران تور لحظه آخری کیش را به خود جلب می کند.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تعدادی از هنرمندان و مشاهیر بزرگ ایرانی که تندیس آن ها در این مجموعه وجود دارد , عبارت اند از: غلامحسین بنان , شریف لطفی , علی محمد حیدریان , مرتضی ممیز , پروین اعتصامی , امیر کبیر , جلال آل احمد , استاد فرشچیان و بسیاری از هنرمندان دیگر. مسافران و گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش اگر می خواهید با فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوید دیدن از مجموعه گذر هنرمندان کیش را از دست ندهید.

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

تور کیش مجموعه گذر هنرمندان

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,ساحل درختان نارگیل کیش,مجموعه گذر هنرمندان کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور لحظه آخری کیش با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران تور لحظه آخری کیش فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارند تا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور لحظه آخری کیش نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش  می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای

 


شهر باستانی حریره کیش

تور کیش شهر باستانی حریره

حریره یک شهر باستانی است که در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. از این شهر باستانی تنها ویرانه های آن باقی مانده است و طبق گفته میراث فرهنگی این شهر حدود 800 سال قدمت دارد. خرابه ها و گستره پستی و بلندی های این شهر باستانی تقریبا 120 هکتار وسعت دارد و این نمایانگر آن است که این منطقه زمانی یک شهر آباد بوده و جمعیت زیادی داشته است. اما آنچه که امروز گردشگران تور لحظه آخری کیش از شهر حریره می بینند حجمی از معماری شهری , تاق ها و سقف های سالمی است که از جنس سنگ بودند و از آسیب های جدی در امان مانده اند.

تور کیش شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش در تاریخ یکم شهریور سال 1376 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. بقایایی که در قلب ساحل شمالی جزیره کیش وجود دارد نشان میدهد که این بقایا به دوره اوایل اسلام و دوره ساسانیان بر میگردد. در نتیجه می توان گفت که این شهر تاریخی از سال 367 تا 912 هجری قمری رونق داشته است. تحقیقات به عمل آنده نشان داده است که این منطقه متشکل از 3 مجموعه خانه اعیانی , حمام و قنات های قدیمی , مسجد بوده است. گردشگرانتور لحظه آخری کیش در این منطقه می توانند آثار تاریخی ایران باستان را ببینند و لذت ببرند.

تور کیش شهر باستانی حریره

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای کیش ,قایق های کف شیشه ای کیش,شهر باستانی حریره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()