نوشته شده توسط : elham
هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل دی هاوس هتلی 5 ستاره در منطقه تجاری تاشی استانبول واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 ذقیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر میباشد.هتل دی هاوس دارای 44 اتاق است که برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول  دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ، چای ، قهوه ساز ، وای فای رایگان و ... میباشد. حمل و نقل مسافران از هتل به راحتی انجام میشود.از امکانات هتل میتوان به باشگاه ، کتابخانه ، رستوران ، کرایه اتومبیل،پذیرش 24 ساعته  ، نگهداری از کودکان ، لاندری ، خشکشویی ، اتوکشی ، اتاق جلسه ، اتاق وی آی پی ، سوییت ماه عسل ، روزنامه ، آسانسور ، وای فای رایگان ، خدمات گردشگری تور لحظه آخری استانبول و ... میتوان اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 هتل 5 ستاره ریکسوس

 هتل 5 ستاره ریکسوس جایگاه مناسبی در شهر دارد.این هتل  در قلب استانبول (میدان تکسیم) واقع شده است و مناسب برای مسافران تور لحظه آخری استانبول و به مراکز اصلی شهر و مراکز خرید عالی ست. فاصله تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. این هتل دارای  200 اتاق میباشد. تمامی اتاق ها با ترکیبی از طراحی مدرن و تاریخی ساخته شده اند و برای مسافران تور لحظه آخری استانبول شامل تلویزیون، سیستم صوتی، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، لپ تاپ، مینی بار و سرویس اتاق 24 ساعته می باشند.این هتل شامل  رستوران اصلی سرپوشیده، رستوران آلاکارته و بار، استخر سرپوشیده، خدمات اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات درمانی و مراقبت های زیبایی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه، سالن کنفرانس و اینترنت می باشد..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رستوران اصلی هتل برای وعده های ناهار و شام به صورت از پیش رزرو شده و خارج از رزرو آماده پذیرایی از مسافرین تور لحظه آخری استانبول می باشد، همچنین امکان سرو غذا در اتاق هم با پرداخت شارژ جداگانه وجود دارد.

خدمات ورزشی:
مراکز ورزشی و مراقبت های درمانی، آماده ارائه خدمات به مسافرین تور لحظه آخری استانبول این هتل می باشد. خدمات این مجموعه شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، استخر سرپوشیده و یک مرکز تخصصی بدنسازی می باشد. مجموعه اسپای هتل با خدمات ویژه برای مراقبت از پوست و بدن، ماساژ(ماساژ درمانی با لجن و خزه، ماساژ کلاسیک اروپایی، ماساژ با فوم وخار،) همچنین این مجموعه با سرو آب میوه های تازه، نوشیدنی های گرم و اسنک بصورت شارژ جداگانه آماده پذیرایی از مسافرین گرامی می باشد.
سایر خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول:
اینترنت بی سیم در لابی هتل و اتاق ها با سرعت 10 مگابایت، پارکینگ، سیستم نظافت روزانه اتاق ها، خشکشویی و اتوشویی، مینی بار و تلفن.
ساعت تحویل اتاق به هنگام ورود در ساعت 2 بعداز ظهر و تحویل دادن به هنگام خروج 12 ظهر می باشد.
این هتل نزدیک به مراکز خرید و مکانهای تاریخی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول , هتل 5 ستاره ریکسوس استانبول , هتل های خوب استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است که مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی داردو مناسب مسافران تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافران تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیز جواهر شیشلی استانبول , هتل تایتانیک باقر کوی استانبول , هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

حمام خرم سلطان در استانبول

 

در شهر زیبای استانبول چندین حمام تاریخی و قدیمی وجود دارد که معروفترین آنها حمام بسیار زیبا و قدیمی خرم سلطان در ایاصوفیا در میدان سلطان احمد می باشد . این حمام معماری بی نظیری دارد که چشم را به خود خیره می کند.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

این حمام در زمان سلطان سلیمان پادشاه عثمانی برای استفاده همسر ش خرم سلطان ساخته شده است .آرامگاه او در مسجد سلیمانیه، استانبول می باشد .این حمام قدیمی زیبا و با شکوه یک بار، باز سازی شده است و بعد از آن به عنوان مکان تاریخی توریستی در آمده است.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

حمام خرم سلطان در استانبول

 

حمام خرم سلطان در استانبول

 مطالب مرتبط:

حمام خرم سلطان در استانبول

تور استانبول پاییز 94

قیمت تور استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال برای تور استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال برای مسافران تور استانبول پاییز 94 تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور استانبول پاییز 94 می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

تایتانیک سیتی یک هتل نوساز است که درسال 2008 ساخته شده. عناصر معماری عثمانی در آن با مدرنیته ترکیب شده و به خصوص آن را به بیزنس‌من‌ها و تجار توصیه می‌کنیم. سرویسی که هتل در خصوص برگزاری امکانات برگزاری کنفرانس و جلیات اداری و کاری در اختیار مسافران تور استانبول پاییز 94 می‌گذارد در نوع خود بهترین است ، ضمن این‌که هتل 181 اتاق مجهز به تهویه‌ی مطبوع دارد. رسپشن بیست و چهار ساعته و صرافی، آسانسور و رستوران از دیگر امکانات هتل هستند. با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از اینترنت و خشکشویی و ... هم به مسافر تور استانبول پاییز 94 داده می‌شود. همچنین هتل پارکینگ هم دارد. تایتانیک سیتی درست وسط میدان تقسیم واقع شده و تفاوت فرهنگی و تاریخی ِ موجود در استانبول به خوبی در آن نمایان است. دیدنی‌هایی مثل برج گالاتا، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و یک ایستگاه مترو هم در نزدیکی این هتل‌اند. مسافرانی که در تور استانبول پاییز 94 میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا (با بخش ویژه‌ی بانوان)، جکوزی و حمام فنلاندی هتل استفاده کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان استفاده از ماساژ، حمام آفتاب و خدمات زیبایی نیز وجود دارد. علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز می‌توانند از ورزش در باشگاه بدنسازی هتل لذت ببرند. بوفه‌ی کنار استخر هم پذیرای مهمانان است. در تور استانبول پاییز 94 از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

 مطالب مرتبط:
هتل اتمان امپریال استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول
 تور استانبول پاییز 94
قیمت تور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول,هتل های ارزان استانبول,هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جاذبه های گردشگری در استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول 

 

دیوارهای قسطنطنیه مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران توراستانبول می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن لذت ببرند.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

 

آبراهه والنس استانبول

 

آبراهه والنس استانبول یک سیستم آب‌ رسانی عمده برای قسطنطنیه بوده و یک آبراهه رومی می باشد که بیزانسی‌ها و عثمانی ها در گذشته از آن استفاده می کردند. آبگذر والنس در سال 368 میلادی ساخته شد پس از آن چندین بار بازسازی گردید و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور استانبول به شمار می آید.مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. این آبراهه فاصله کمی تا شمال مسجد شاهزاده در استانبول دارد و در حد فاصل دانشگاه و مسجد سلطان احمد قرار گرفته است. این آبگذر از آجر و سنگ ساخته شده و 971 متر طول و حدود 8 متر عرض دارد. این آبراهه نام خود را از امپراطور والنس گرفته است که در قرن چهارم همزمان با اتمام ساخت آن حکومت می کرد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

 

آبراهه والنس استانبول

 مطالب مرتبط:

آبراهه والنس استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل های 3 ستاره استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل آسکوک استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.در تور استانبول آبان 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل امین سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل امین سلطان استانبول

هتل آسکوک استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل 4 ستاره گرند ازتانیک در منطقه تکسیم استانبول قرار دارد و 193 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه و ... هستند و با رنگ های گرم و وسایل چوبی دکور بندی شده اند. فاصله هتل تا خیابان استقلال 5 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان می توان به انواع رستوران ها و مغازه ها دسترسی پیدا کرد. در رستوران این هتل غذاهای مخصوص ترکی و بین المللی سرو می شود و قسمت خدمات گردشگری این هتل می تواند ترتیب بازدید از جاذبه های این شهر را برای مسافران تور استانبول 94فراهم کند. کاخ دلمه باغچه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. 

آدرس: Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول

سونا، باشگاه، اسپا، ماساز، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، فرئوشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم گرمایشی، اینترنت سیمی رایگان در اتاق ها، وای فای رایگان در لابی.

 

 

 

 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

اتاق هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

رستوران هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

استخر هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

حمام ترکی هتل گرند ازتانیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل پارما استانبول

هتل 4 ستاره پارما در 100 متری میدان تکسیم، در چند قدمی خیابان سر زنده استقلال قرار دارد. این هتل 80 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، ماهواره، میز کار و ... می باشد. هر روز صبحانه روزانه به صورت بوفه در این هتل سرو می شود و عصر ها نیز در این هتل چای یا قهوه رایگان همراه شیرینی سرو می شود. نزدیکی به متروی میدان تکسیم از مزایای این هتل می باشد که امکان دسترسی راحت به نواحی مختلف شهر را فراهم می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود. مسافران تور استانبول 94می توانند در این هتل اقامت راحتنی داشته باشند.

آدرس: Kocatepe Mahallesi Abdulhak Hamit Caddesi no:22 Taksim - Beyoğlu, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پارما استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، اتاق وی آی پی، روزنامه، آسانسور، اتاق خانوادگی.

در تور استانبول آبان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید د اشت.

 

 

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

 اتاق هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

رستوران هتل پارما استانبول

هتل پارما استانبول

استخر هتل پارما استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارما استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل چراغان کمپنسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل استفاده کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 313 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

رستوران چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

اتاق های چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آمیرا استانبول

موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. در تور استانبول پاییز 94میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

این بوتیک هتلِ تازه ‌تأسیس و خوش‌ساخت، راحتی و آسایش را برای تمام مهمانان‌اش فراهم می‌کند. یک مرکز تجاری لوکس در هتل قرار دارد و دسترسی به اینترنت بی‌سیم، پارکینگ با خدمه، پایه‌ی گوشی آیفون (iPhone) و کتابخانه‌ای با مجموعه‌ای غنی از کتاب‌های دستچین شده از امکانات این هتل است. اگر تمام این‌ها برای انتخاب هتل کافی نیست، بد نیست بدانید که یک رستوران و تراس هم روی بام با چشم‌اندازی دیدنی در اختیارتان است. مجموعه‌ی ورزشی هتل هم با سالن بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ (و البته همه با پرداخت هزینه‌ی اضافی) پذیرای مهمانان خواهد بود. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

اتاق های هتل آمیرا استانبول

هتل آمیرا استانبول

رستوران هتل آمیرا استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مراکز خرید استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول

 

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است. در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 

 

 


 

مرکز خرید هیستوریا استانبول

 

markaz kharid historia istanbul

 

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در تور استانبول پاییز 94میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد. در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران بیتی در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مونپیک استانبول در منطقه تجاری استانبول قرار دارد و جزء هتل های 5 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 249 اتاق دارد. مرکز خرید کانیون 1.5 کیلومتر با یان هتل فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای در رستوران این هتل به میهمانان تور استانبول ارایه می شود. این هتل به اینترنت وای فای تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز آب درمانی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس نگهداری از اطفال، ورود حیوانات، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاه، آسانسور، صندوق امانات، اتاق جلسه، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و... می شود.

 

 

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر تریا هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر رستوران هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر استخر هتل مونپیک استانبول

تصویر هتل مونپیک استانبول

تصویر اتاق هتل مونپیک استانبول


هتل موزاییک استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل 5 طبقه مجموعا 119 اتاق دارد. در این هتل دو رستوران و یک سالن کنفرانس برای میهمانان تور استانبول وجود دارد. هتل موزاییک بین دو پارک بنا شده است. جاذبه های گردشگری استانبول از جمله بازار بزرگ، بازار ادویه، مسجد سلمانیه و دانشگاه استانبول در فاصله 1 کیلومتری از هتل قرار دارند. این هتل اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، امکانات ضیافت، سرویس کرایه اتومبیل، آرایشگاه، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، جکوزی، سونا، سولاریوم، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و بخار، آسانسور، فروشگاه، انبار بار و چمدان، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیتم گرمایش، گاوصندوق، صبحانه در اتاق، صرافی، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس و... می باشد.

 

 

 

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر لابی هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول

تصویر هتل موزاییک استانبول

تصویر اتاق هتل موزاییک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: معرفی هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های مجلل استانبول,هتلهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل میدتاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. این هتل مجموعا  80 اتاق دارد. خیابان معروف استقلال در 500 متری هتل قرار گرفته است. در این هتل از یک سالن کنفرانس مجهز برخوردار می باشد. اتاق های هتل میدتاون برای افزایش آرامش میهمانان تور استانبول ضد صدا می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق های ضد صدا، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، فکس و کپی، آسانسور، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، گاوصندوق، بار، مجهز به سیستم تهویه و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر رستوران هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر تریا هتل میدتاون استانبول

تصویر هتل میدتاون استانبول

تصویر اتاق هتل میدتاون استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتلهای استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل ناندا استانبول در منطقه فاتیح لاللی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره  استانبول می باشد. این هتل در سال 2010 برای میزبانی از مسافران تور استانبول ساخته شده است. این هتل مجموعا 54 اتاق دارد.  هتل اینترنت وای فای تجهیز شده است. منطقه سلطان احمد در  2 کیلومتری هتل قرار گرفته است . فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. مسجد سلطان احمد، بازار یزرگ و قصر توپکاپی در کنار این هتل قرار دارد. هتل ناندا از موقعیت بسیار مناسبی برخودار است که همین امر باعث جذب میهمانان تور استانبول به خود نسبت به هتلهای دیگر شده است. همچنین مراکز خرید آکسارای به تل ناندا نزدیک است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، بار، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، اینترنت وایرلس، یخچال، حمام اختصاصی، مینی بار، سونا، صرافی، آسانسور، صندوق امانات و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر تریا هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر لابی هتل ناندا استانبول

تصویر هتل ناندا استانبول

تصویر اتاق هتل ناندا استانبول


هتل میم استانبول در منطقه اعیان نشین Nisantasi واقع شده است و جزء هتل های 4 ستاره استانبول می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتراز این هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافران تور استانبول  وجود دارد. اماکن تاریخی از جمله قصر دولمه باغچه و همچنین میدان تقسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، فکس و کپی، آسانسور، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر رستوران هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول

تصویر هتل میم استانبول

تصویر اتاق هتل میم استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ناندا استانبول,هتل میم استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جزایر دریای مرمره در آبهای استانبول، در قسمت آسیایی و اروپایی استانبول قرار دارد.  در خطوط ساحلی دریای مرمره از هر طرف که به دریا نگاه کنید جزایر زیبای پرنسس به چشم می خورد. این چهار جزیره با نام های قینالی آدا، بورغاز آداسی، هئیبه لی آدا و بیوک آدا از زیباترین مناظر طبیعی دنیا برخوردار است و از محاسن دیگر این جزایر این است که در این جزیره ها اتومبیل وجود ندارد و تمام اهالی از درشکه برای رفت و آمد استفاده می کنند که این شامل توریست ها هم می شود.همه ساله از جزایر هزاران توریست دیدن می کنند.امروزه این مکان با توجه به اقلیم آب و هوائی مناسب و هم چنین خانه های چوبی خود که متعلق به قرن 19 می باشد به عنوان مرکزی مناسب برای گذراندن تعطیلات در روزهای گرم تابستان در تور استانبول تابستان 94 مبدل شده است.

 

جزایر دریای مرمره

 

جزایر دریای مرمره

 

جزایر دریای مرمره

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر دریای مرمره استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از زیباترین مکانهای تنگه خلیج برای ساختن کاخ و قصر سلاطین و دولت مردان اختصاص یافته بود . این کاخ در سال 1871 به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شد . سقف و بخش میانی آن از چوب و دیوارهای آن از سنگ مرمر پوشیده شده و اتاقها با قالیهای نفیس مفروش شده است .

کاخ چراغان استانبول

 

کاخ چراغان استانبول
این اثر که سالیان درازی بصورت خرابه مانده بود با انجام تعمیرات کلی و اضافه نمودن بعضی تاسیسات اکنون به یک هتل 5ستاره بسیار زیبا تبدیل شده است . کاخ چراغان در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول قرار دارد . گردشگران تور استانبول 94 از این مکان دیدن می کنند .

کاخ چراغان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,معرفی استانبول,درباره استانبول,بازدید از استانبول,اماکن تفریحی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

مشهورترین جزیره استانبول جزیره بیوک آدا یا پرنسس است و چیزی که باعث شهرت این جزیره شده استفاده از کالسکه به جای ماشین و موتور است . 4 هتل در این جزیره وجود دارد . برای رفتن به جزیره از یکی از اسکله ها در قسمت اروپائی می تونید استفاده کنید ، اما به یاد داشته باشید که کشتی ها در ساعت های خاصی فقط چند بار در روز به جزیره تردد میکنند . این جزیره از بزرگترین مجموعه جزایر آدالار است .

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

این جزیره در دوران بیزانس تبعیدگاه بسیاری از حاکمان و شاهزاده ها بوده و تاریخ آن پر از وقایع تراژیک است . بلندترین جای جزیره یوجه تپه است و از بالای آن به راحتی می توانید کل جزیره را ببینید . پیشنهاد می کنیم در تور استانبول 94 و گشت و گذار از اماکن تفریحی حتما از این جزیره زیبا دیدن کنید .

جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزیره بیوک آدا (پرنسس) استانبول,معرفی استانبول,درباره استانبول,بازدید از استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 پارک آبی دلفین استانبول

یکی از زیباترین و مجهزترین پارکهای آبی استانبول پارک آبی دلفین است که در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار دارد و یکی از تفریحات در استانبول  می باشد . پارک آبی استانبول شهر آبی کوچکی است که در آن علاوه بر استخر های مختلف از جمله استخر موج ، استخر المپیک ، استخر کودکان ، سرسره ها و تونل های آبی مرتفع ، دلفین زیبایی به نام یونس نیز نگهداری می شود که نمایش ارائه میدهد و شما می توانید به همراه خانواده لحظات شادی را در پارک دلفین استانبول سپری کنید .

پارک آبی دلفین استانبول

علاقمندان به این گونه تفریحات در تور استانبول 94 می توانند همه روزه از ساعت 14:00 به تماشای حرکات زیبای دلفین بنشینند .11 دلفین ، 3 فک و 4 کوسه در حوضچه های این پارک به چشم می خورد و ماهی ها در حوض آکواریوم بزرگ این مجموعه وجود دارند .

پارک آبی دلفین استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دلفین استانبول,دیدنی های استانبول,درباره استانبول,اماکن تفریحی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد سلیمانیه استانبول

این مسجد یکی از بناهای قدیمی و مشهور استانبول است که به دستور سلطان سلیمان اول ساخته شده است . در ساخت این مسجد با شکوه چهر مناره به کار رفته که در سنت عپمانی ها نماد مسجدی بوده که به دستور شاهان ساخته می شده .

مسجد سلیمانیه استانبول

این مسجد دارای ساختمان های جانبی نظیر : مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کارونسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده که به این گونه بناها کلیه مسجد گفته می شد . همچنین این مسجد چهارمین مسجد اشرافی بود که در استانبول بنا شد . این مسجد یکی از زیباترین مساجد موجود در شهر استانبول می‌باشد که در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شد . دیدن این مکان زیبا به مسافران تور استانبول 94 پیشنهاد می شود .

مسجد سلیمانیه استانبول


مقبره های سلیمان اول ، همسر ، مادر و خواهر ایشان در این مسجد قرار دارد . در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است . در باغهای این مجموعه نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی ، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند .  مقبره سلیمان دوم و احمد دوم در پشت باغ مسجد قرار گرفته اند . گردشگران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

مسجد سلیمانیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,اماکن تفرحی استانبول,معرفی استانبول,درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.خیابان استقلال از معروف ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که در روزهای آخر هفته روزانه نزدیک به سه میلیون نفر از آن بازدید می کنند.این خیابان در منطقه تاریخی بیوقلو قرار دارد و طول تقریبی آن سه کیلومتر است که به میدان تقسیم منتهی می شود و در آن انواع مغازه، فروشگاه، سینما، تئاتر، رستوران، کافه، بوتیک، گالری، کتابفروشی،  کتابخانه و... وجود دارد.این خیابان عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی احاطه شده که برای قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند و باعث زیبایی خیره کننده آن شده اند.در دوره عثمانی اسم این خیابان، خیابان بزرگ بود که بعد از به جمهوریت رسیدن ترکیه در سال 1923 به استقلال تغییر نام پیدا کرد. این خیابان بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و خرید می باشد و مسافران تور استانبول معمولا خریدهای خود را از این خیابان انجام می دهند چون هم ارزان تر است و هم تنوع اجناس در آن زیاد می باشد.

 

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال استانبول, معرفی استانبول, اماکن تفریحی استانبول, درباره استانبول, بازدید از استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.بازار مصری یا بازار ادویه استانبول از قدیمی ترین بازار های استانبول می باشد، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند، ورودی اصلی بازار مصری در مقابل مسجد ینی در ضلع جنوب غربی می باشد . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.بازار مصری استانبول همه روزه از 9 صبح تا 7 شب و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد.مسافران تور استانبول می توانند در این بازار تاریخی به خرید بپردازنند.

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار مصری استانبول, معرفی استانبول, بازدید از استانبول, درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.کانیون یک مجتمع چند منظوره است که در منطقه تجاری لونت شیشلی استانبول در 6 ژوئن 2006 افتتاح گردید.برج کانیون دارای ادارات، آپارتمان های مسکونی و 160 مغازه می باشد و در قلب شهر استانبول قرار دارد.این مرکز دارای امکاناتی نظیر 9 سالن تئاتر و انواع کافه ها و رستوران ها می باشد و پارکینگی با ظرفیت 2300 خودرو دارد، همچنین ایستگاه مترو در مجاورت این برج باعث سهولت در رفت و آمد به این مرکز می شود.معماری زیبا و منحصر به فرد این مرکز باعث شده که در دسامبر 2006 برنده جایزه شود.در این مرکز خرید مغازه های گرانقیمتی وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند اجناسی بخرند که در دیگر مراکز خرید استانبول یافت نمی شود.

 

برج کانیون استانبول

برج کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

ورودی مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کانیون استانبول, معرفی استانبول, درباره استانبول, بازدید از استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.بازار ارستا استانبول در قسمت قدیمی استانبول در پشت مسجد آبی و در کنار ورودی موزه موزائیک قرار دارد و بر خلاف بازار بزرگ، این مرکز بازاری سنتی، ساده و کوچک است.در این بازار یک سری مغازه در دو طرف خیابانی قرار دارند و به فروش اجناس سنتی، فرش و موزائیک می پردازند.این بازار در قرن هفدهم و همزمان با مسجد آبی ساخته شد و پس از مدتی از آنجا به عنوان استبل و محل نگهداری اسب ها استفاده میشد تا اینکه پس از تحمل آتش سوزی های بسیار به خرابه ای تبدیل گشت و مجددا در قرن هجدهم به بازر تبدیل شد و امروزه از پول اجاره هایش برای نگهداری و تعمیر مسجد آبی استفاده می شود.این بازار همه روزه باز می باشد و در انتهای بازار کافه ای وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند در آنجا به استراحت پرداخته و چشم انداز زیبایی از مسجد آبی داشته باشند.

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار ارستا استانبول, معرفی استانبول, بازدید از استانبول, درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

میدان تکسیم یا تقسیم استانبول در بخش اروپایی و مدرن استانبول قرار دارد و مغازه ها، کافه تریاها، رستوران ها و هتل های زیادی حول این میدان قرار دارند.مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.این میدان قلب استانبول مدرن است و مرکزی ترین و توریستی ترین بخش استانبول می باشد و می توان انواع غذاهای سنتی، محلی، ترکی و بین المللی را در رستوران های اطراف این میدان میل کرد.میدان تکسیم به وسایل حمل و نقل عمومی تاکسی، اتوبوس، مینی بوس، مترو و تراموا دسترسی آسان و سریع دارد و و ایستگاه مرکزی مترو در این میدان قرار دارد.هتل های زیادی در حول این میدان هستند که اغلب 4 یا 5 ستاره می باشند و پیشنهاد می شود مسافران تور استانبول در هتل های اطراف این میدان اقامت کنند.در مرکز این میدان، یادبود جمهوریت قرار دارد که توسط پیکرتراش مشهور ایتالیایی ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمایی گردید، این یادبود ادای احترامی به تشکیل جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ می باشد.

 میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

میدان تکسیم استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: میدان تکسیم استانبول, معرفی استانبول, بازدید از استانبول, درباره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه از مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید، در سال 1550 تا 1557 ، این مسجد به دستور سلیمان اول، بزرگترین و ثروتمندترین سلطان عثمانی و به دست سنیان معماری زبردست از معروف ترین معماران آن زمان ایجاد شده و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل به وجود آمده که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی است که به دستور شاه احداث می شد. سبک معماری مسجد مانند کارهای دیگر او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی می شود كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این مسجد تاریخی دیدن نمایید.

مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه شامل ساختمان هایی مانند مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی این مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است که برای گردشگران تور ترکیه عید 94 بسیار جذاب به نظر می رسد. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند.

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً از آن ها بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از بی نظیرترین منظره‌ها باشید. گردشگران تور ترکیه نوروز 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه ترکیه استانبول, اماکن دیدنی استانبول, معرفی استانبول, بازدید از استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد